یونیسف: کودکان بیشتر قربانیان جنگ غزه هستند

سخنگوی صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) با بیان اینکه آنچه در غزه در حال رخ دادن است جنگ علیه کودکان است، تصریح کرد: شرایط کنونی این منطقه در واقع جنگ علیه کودکان محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، جیمز الدر سخنگوی صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد آنچه در غزه در حال رخ دادن است جنگ علیه کودکان بوده و این منطقه دیگر برای زندگی کودکان مناسب نیست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی که از آغاز جنگ علیه نوار غزه در ۷ اکتبر دو بار از این منطقه بازدید کرده است، افزود: تمام کودکان غزه از این جنگ متضرر شده‌اند و یونیسف تاکید دارد که شرایط کنونی این منطقه در واقع جنگ علیه کودکان محسوب می‌شود.

الدر گفت: معمولا در تمام بحران‌ها این جنگ‌ها هستند که کودکان را بیش از گروه‌های سنی دیگر متضرر می‌کنند به طوری که آنها به طور معمول ۲۰ درصد از قربانیان جنگ را تشکیل می‌دهند اما این رقم برای غزه نزدیک به ۴۰ درصد است چرا که بیش از ۱۰ هزار کودک از ابتدای این جنگ قربانی شده و این تعداد در حال افزایش است.

ارتش رژیم صهیونیستی از ۱۶۹ روز گذشته به طور مداوم باریکه غزه را آماج حملات هوایی، زمینی و دریایی خود قرار داده و علاوه بر کشتار بیش از ۳۲ هزار فلسطینی زیرساخت‌های این منطقه را هدف قرار داده و یک فاجعه انسانی بی‌سابقه علیه مردم غزه رقم زده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Puyamotlaq IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    0 0
    نصر من الله و فتح قریب مرگ بر صهیونیست مردم فریب . بس بگردید و بگردد روزگار دل به دنیا درنبندد هوشیار ای که دستت می‌رسد کاری بکن پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار نام نیکو گر بماند ز آدمی به کزو ماند سرای زرنگار سال دیگر را که می‌داند حساب؟ یا کجا رفت آنکه با ما بود پار؟ صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار آدمی را عقل باید در بدن ورنه جان در کالبد دارد حمار زور بازو داری و شمشیر تیز گر جهان لشکر بگیرد غم مدار از درون خستگان اندیشه کن وز دعای مردم پرهیزگار منجنیق آه مظلومان به صبح سخت گیرد ظالمان را در حصار با بدان بد باش و با نیکان نکو جای گل گل باش و جای خار خار دیو با مردم نیامیزد مترس بل بترس از مردمان دیوسار هر که دد یا مردم بد پرورد دیر زود از جان برآرندش دمار سعدیا چندانکه می‌دانی بگوی حق نباید گفتن الا آشکار یارب الهامش به نیکویی بده وز بقای عمر برخوردار دار جاودان از دور گیتی کام دل در کنارت باد و دشمن بر کنار. به امید پیروزی حق و پایداری مردم غزه و عدالت‌خواهی جان پاک نوزادان و کودکان غزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس