مدودف: ارتش آلمان خود را برای جنگ علیه روسیه آماده می کند

تهران- ایرنا- «دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز (یکشنبه) اظهار داشت: مکالمه ضبط شده افسران عالی‌رتبه ارتش آلمان، نشان می‌دهد که برلین در حال آماده شدن برای آغاز جنگ علیه روسیه است.

به گزارش مشرق از خبرگزاری تاس، مدودف که پیشتر رئیس‌جمهور روسیه هم بوده است، با اشاره به فایل افشاشده مقام‌‎های ارشد نظامی آلمان که درباره حملات به پل کریمه صحبت می‌کنند، گفت: آلمان در حال تدارک جنگ با روسیه است.

وی در کانال تلگرامی خود نوشت: تمام تلاش‌ها برای ارائه مکالمه ضبط شده افسران «بوندس‌وار» (ارتش آلمان) به عنوان بازی «موشک و تانک»، دروغ‌هایی بدخواهانه بود.

«مارگاریتا سیمونیان» سردبیر شبکه خبری «راشاتودی» اولین کسی بود که متن مذاکرات چهار نماینده بوندس‌وار را درباره حمله احتمالی به پل کریمه با موشک‌های کروز «تاروس» در روز جمعه منتشر کرد.

وی در کانال تلگرامی خود نوشت: درست در روزی که اولاف شولتس صدراعظم آلمان گفت ناتو در مناقشه اوکراین شرکت نمی‌کند و نخواهد کرد، فایل صوتی بسیار جالبی توسط دوستان یونیفرم‌پوش (نظامی) به من منتقل شد.

این مقام روسی با بیان اینکه قصد انتشار این فایل صوتی را دارد،‌ گفت:‌ در این گفت‌وشنود، افسران بلندپایه ارتش آلمان در مورد چگونگی بمباران پل کریمه صحبت می‌کنند.

به گفته وی، در این فایل صوتی، افسران ارتش آلمان از ارتش آمریکا و انگلیس نام می‌برند و ضمناً بحث می‌کنند که اینها برای مدت طولانی به طور مستقیم در درگیری دخالت داشته‌اند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: ما خواستار توضیح از آلمان هستیم.

در همین حال، سخنگوی وزارت دفاع آلمان روز گذشته اعلام کرد که نمی‌تواند صحت این مکالمه ضبط شده را تایید کند اما اداره فدرال «سرویس ضد جاسوسی نظامی» [آلمان] در حال بررسی این موضوع است و تمام اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن UA ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    2 4
    با اروپا بساز
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    2 2
    الاغ شولتز دروغ میگه.مثل فرانسه در نقشه حمله به روسیه است .روسیه باید بمب های اتمیشو آماده کنه.سران غرب با جان مردم کشور خودشون بازی میکنن
    • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
      1 2
      فقط روس بمب اتم نداره فرانسه و انگلیس هم دارن بجز امریکا
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 1
    احسنت ، دم جناب آقای دمیتری مدودف گرم!! ایشون کاملأ متوجه هستند که یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش و اروپایی‌های نوکرشون فقط تودهنی و پس گردنی حالیشونه و زبون آدمیزاد حالیشون نمیشه!!
  • US ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    آلمان و کل اروپا از ارتش روسیه بسیار وحشت داشتند و زمانی جرأت طراحی حمله به روسیه را پیدا کردند که نقاظ ضعف ارتش و تسلیحات روسیه در جنگ با اوکراین نمایان شد تکنولوژی نظامی روسیه در برابر اروپا و آمریکا اصلا قابل مقایسه نیست آنچه مانع حمله اروپا و آمریکا به روسیه می شود زرادخانه اتمی این کشور است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس