آنکارا: از آرمان عادلانه فلسطینی‌ها تا زمان تشکیل کشورشان حمایت می‌کنیم

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد آنکارا به تاکید بر سیاست‌های ناعادلانه رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینی‌ها تا زمانی که آنها کشور خود را تشکیل دهند، ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه ترکیه در این بیانیه همچنین آورده است: «آنکارا به مشخص کردن سیاست‌های نژادپرستانه و ناعادلانه‌ای که اسرائیل علیه مردم فلسطین به کار می‌گیرد، ادامه خواهد داد. ترکیه از آرمان عادلانه فلسطینیان دفاع خواهد کرد تا زمانی که آنها کشور خود را داشته باشند.»

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این وزارتخانه در ادامه آورده است: « آنکارا تلاش‌های خستگی ناپذیری برای پایان دادن به قتل عام اسرائیل در غزه انجام می‌دهد و گام‌های مشخصی برای منزوی کردن اسرائیل در جامعه بین المللی برمی‌دارد.»

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ج د ا IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    1 1
    تا جایی که من خبر دارم آنکارا اسم یک شهر است و یک شهر نمیتواند خودش حرف بزند...اما اگر منظور حکومت ترکیه است باید بگویم بارها در گفتار و عمل ثابت کرد تا کشتن آخرین نفر مردم فلسطین از آرمان اسرائیل حمایت میکنند و به تامین نفت و سوخت هواپیما و مواد غذایی برای رژیم صهیونیستی متعهد است ، بقیش هم که میدونید چرت و پرته...
  • مسیحا IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 1
    اردوغان روی معاویه و عمر و عاص رو کم کرده توحیله گری اگه راست میگی فقط خط انتقال گاز ترکیه رو به اسرائیل قطع کن باقی پیشکش با چوپان کباب میزنه با گرگ دمبه !!!!
  • ابی آذری زبان هستم IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 1
    ترکیه بیشرف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس