حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

منابع خبری از حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر دادند.

به گزارش مشرق، جنگنده های رژیم صهیونیستی مناطق «جبشیت»، «البیساریه»، «الحنیه» و اطراف روستای «المنصوری» در جنوب لبنان را هدف حملات هوایی خود قرار دادند.

گزارشگر پایگاه خبری «الجزیره» نیز از حملات توپخانه‌ای رژیم اشغالگر به اطراف منطقه «تله الحمامص» و اطراف روستای «یارون» خبر داد.

براساس این گزارش جنگنده های رژیم صهیونیستی دیروز دوشنبه نیز مناطقی از شهر بعلبک در شمال شرقی لبنان را برای اولین بار پس از آغاز جنگ علیه نوار غزه هدف قرار دادند و در این خصوص خبرگزاری اسپوتنیک نیز به نقل از منابع لبنانی گزارش داد که در این حملات، یک انبار مواد غذایی در دشت «عدوس» در ناحیه «بودای» در غرب شهر بعلبک هدف قرار گرفته شده است.

از سویی دیگر رسانه های صهیونیستی امروز اعتراف کردند که حزب الله لبنان طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۱۰۰ موشک به سمت فلسطین اشغالی پرتاب کرده است.

حزب‌الله لبنان عصر دیروز دوشنبه نیز در واکنش به حمله دشمن اشغالگر به اطراف شهر بعلبک لبنان، مقر فرماندهی تیپ جولان ارتش رژیم صهیونیستی را در «نفح» با ۶۰ راکت کاتیوشا هدف حمله دقیق قرار داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس