کد خبر 1574706
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
برنامه ابتدایی قلعه‌نویی برای جوانگرایی در تیم ملی فاش شد

برنامه ابتدایی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای جوانگرایی مشخص شد.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال پس از اتمام جام ملت‌های آسیا از تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی با رویکرد جوانگرایی برای جام جهانی ۲۰۲۶ خبر داد.

سرمربی تیم ملی کشورمان که پنجشنبه هفته گذشته از دوحه به تهران بازگشت، پس از عیادت با امیر حاج محمد، پیشکسوت باشگاه استقلال در بیمارستان، همراه با خانواده خود عازم سفر شد و اواخر هفته یا اوایل هفته آینده به تهران بازمی‌گردد.

قلعه‌نویی که برنامه ویژه‌ای برای جوان کردن تیم ملی دارد، بلافاصله پس از بازگشت از این سفر برنامه کار خود را برای آنالیز مسابقات لیگ برتر و دیدار سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان آغاز می‌کند.

کادرفنی تیم ملی که پیش از جام ملت‌های آسیا هم تمام دیدارهای لیگ برتر را به شکل ویژه‌ای آنالیز کرده بود در بازگشت به کار خود هم این روند را ادامه می‌دهد.

اردوی جدید ایران برای ۲ بازی مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان از ۲۷ اسفند به بعد آغاز می‌شود. ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در روزهای ۲ و ۷ فروردین ۱۴۰۳ به ترتیب در تهران و عشق‌آباد به مصاف هم می‌روند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    2 1
    باید تمام بازیکنان ملی زیر 28سال باشن و همه هم قد بلند که اسیر تاکتیک سر زدن قطری ها نشویم اینو کروش نشانمان داد
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    1 0
    جناب قلعه نویی، تیم فوتبال فقط تیم فوتبال باشگاه های برتر کشور نیست. نگاهی هم به لیگ دسته اول و نیم نگاهی به لیگ دسته دوم داشته باشید.
    • منیب IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      0 0
      باشه چشم ان شاءالله از سفر برگشت من خودم بهش میگم.
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    برین گند بزنید بیاید پول میلیاردی بگیرید
  • ایرانی با غیرت IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    1 0
    گذشته چراغ راه اینده است . راهی را بروید که مرحوم پرویز دهداری رفت و همچنان مورد تائید همه است. بازیکن حاشیه دار به درد تیم ملی کشور نمیخورد. لژیونری را به تیم ملی دعوت کنید که کلاس فوتبالش از بازیکنان داخلی بالاتر باشد و بازیکنان از او چیزی یاد بگیرند. میانگین سنی تیم را به حوالی 26 - 25 سال بیاورید تا بتوانند در جام جهانی بعدی 2030 هم در خدمت تیم ملی باشند.
  • CA ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    آقای قلعه نویی دو تا کلاس مربیگری برو، شاید تلکتیکهای دیگری هم یاد گرفتی. فقط رامین سانتر کنه یکی با سر بزنه تو گل کافی نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس