کنعانی: ایران در روند مردم‌سالاری و مقابله با تروریسم، در کنار پاکستان است

به گفته کنعانی، اقدام متجاوزانه نیروهای تروریستی سنتکام در بغداد، در راستای تداوم حمایت تمام عیار دولت آمریکا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین انجام شد.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی دولت آمریکا در داخل خاک عراق که منجر به شهادت چند نفر از نیروهای مقاومت در برابر تروریسم از جمله ابوباقر الساعدی از فرماندهان ارشد مبارزه با تروریسم و داعش شد را شدیدا محکوم و آن را مصداق بارز تروریسم دولتی آمریکا و نیز «نقض حاکمیت ملی» و «تمامیت ارضی عراق» و مخالف قوانین و مقررات بین‌المللی خواند.

وی تأکید کرد اقدام متجاوزانه نیروهای تروریستی سنتکام در بغداد، در راستای تداوم حمایت تمام عیار دولت آمریکا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین انجام شد.

کنعانی تداوم اینگونه ماجراجویی‌ها توسط آمریکا را تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر بر مسؤلیت جامعه جهانی و نیز شورای امنیت در پیشگیری از اقدامات و حملات غیرقانونی و یک‌جانبه آمریکا در منطقه و پیشگیری از توسعه دامنه‌های بحران و بی‌ثباتی تأکید کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    مدعیان دروغین حقوق بشری ترورهای آمریکا و اسرائیل را ترور نمیدانند و لال شده آند چون فقط مردم اروپا و آمریکا را بشر می شناسند
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    بهتره شما محکوم کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس