کد خبر 1572185
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲
قُلیدون!(گفت و شنود)

با اینکه خود آمریکا با حمایت مالی و تسلیحاتی و سیاسی از جنایات رژیم صهیونیستی جنگ را آغاز کرده است‌، اما یعنی انتظار دارد به هر جنایتی دست بزند و هیچ کس هم پاسخی ندهد؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آمریکا به چندین نقطه و تاسیسات در عراق و سوریه حمله کرده و ۱۶ شهید و ۲۱ مجروح برجای گذاشته و تازه بایدن می‌گوید در پی گسترش جنگ نیستیم!

گفتم : خود آمریکا با حمایت مالی و تسلیحاتی و سیاسی از جنایات رژیم صهیونیستی جنگ را آغاز کرده است‌. یعنی انتظار دارد به هر جنایتی دست بزند و هیچ کس هم پاسخی ندهد؟!

گفت: نقاط مورد حمله آمریکا؛ بوکمال، دیرالزور و المیادین بوده است یعنی دقیقاً به خط دفاعی نیروهای مقاومت در مقابل تروریست‌های داعش حمله کرده است.

گفتم: این هم سند دیگری از وابستگی داعش به آمریکا و اسرائیل. حالا باید نیروهای مقاومت به ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در سواحل بحرین حمله کنند. این فاصله برای حشدالشعبی ششصد کیلومتر و برای انصارالله ۱۳۰۰ کیلومتر است که کاملاً در بُرد موشک‌ها و پهپادهای مقاومت است.

گفت: رسانه‌های آمریکایی از یکسو اعلام کرده‌اند که حملات آمریکا کارساز نبوده است و از سوی دیگر روی حرف بایدن مانور داده‌اند که آمریکا قصد گسترش جنگ را ندارد!

گفتم: از ترس انتقام به این ترفند روی آورده‌اند! مردم محل دو تن از اراذل را بازداشت کرده بودند. از اولی پرسیدند؛ اسمت چیه؟ طرف گفت؛ فری! سیلی محکمی به او زدند و گفتند؛ فلان فلان شده! درست حرف بزن و یارو که بدجوری خودش را باخته بود، گفت؛ ببخشید اسمم فریدون است. نفر دوم که اسمش قلی بود و حسابی ترسیده بود، وقتی پرسیدند اسمت چیه؟ گفت؛ چاکر شما قلیدون!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    امریکا باید با چه زبانی بگوید طرفدار و پدر و خالق داعش است که بعضیها این حقیقت را باور کنند؟ مگر کلینتون وزیر خارجه اوباما به این موضوع اعتراف نکرد؟ مگر ترامپ اعتراف نکرد؟ مگر کِنِدی یکی از نانزدهای احتمالی ریاست جمهوری امریکا اعتراف نکرد؟ و حالا ان چیزی که بسیار مضحک و مسخره است این است که امریکا و اذنابش ایران و قاسم سلیمانی عزیز را که بر علیه داعشیها درنبرد بود را متهم به حامی تروریسها میکنند. این هم یکی از دلایل منفور بودن غربیها و غربزده ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس