یک هیأت از حماس به دیدار رئیس مجلس یمن رفت

رئیس مجلس یمن که میزبان یک هیأت از جنبش حماس فلسطین بود، تأکید کرد که با وجود تمامی ارعاب و تطمیعهایی که یمن از سوی آمریکا با آن مواجه است، ولی باز هم به حمایت از فلسطین ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق، محمد حسین العیدروس رئیس مجلس یمن شامگاه امروز شنبه میزبان یک هیأت از جنبش حماس فلسطین بود. در این دیدار العیدروس تأکید کرد که یمن همچنان حامی ملت و مقاومت فلسطین خواهد ماند تا رژیم صهیونیستی دست از حمله به غزه بردارد و کشور فلسطین به پایتختی قدس شریف تشکیل شود.

خبرگزاری رسمی یمن به نقل از العیدروس گزارش داد، با وجود تمامی ارعاب و تطمیعهایی که یمن از سوی آمریکا با آن مواجه است، ولی باز هم به حمایت از فلسطین ادامه خواهد داد.

یک هیأت از حماس به دیدار رئیس مجلس یمن رفت

وی با اشاره به اینکه یمن، تجارب زیادی در بیرون راندن متجاوزات و اشغالگران دارد، گفت: یمن در طول تاریخ، گورستان متجاوزان بوده است. «معاذ أبو شماله» نماینده حماس در یمن هم، از حمایتهای صنعا، قدردانی کرد.

ابوشماله با اشاره به اینکه حملات یمن، تأثیر خود را بر روی رژیم صهیونیستی گذاشته است، گفت: حملات آمریکا و انگلیس به یمن و تروریستی خواندن انصارالله را محکوم می‌کنیم. این اقدامات، هیچ ارزش عملی ندارد و فقط در راستای فشارهای رژیم صهیونیستی است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    3 0
    آقای حماس بزرگترین اشتباه شما در سوریه بود که همسو با داعش بر علیه جبهه مقاومت جنگدید الان دیدید که حامی واقعی فلسطین چه کسانی هستند اگر آن زمان چنین اشتباهی نمی کردید شاید الان سوریه وضع بهتری دداشت. زمانی که شیعیان را رافضی می نامیدید اهل سنت و عربیت را ترجیح می دادید دید که شیعیان چگونه به شما کمک کردند و می کنند. کاش از اینکه در سوریه بر علیه مقاومت جنگدید عذرخواهی کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس