به گزارش مشرق، روح الله رضوی، فعال رسانه در کانال تلگرام خود درباره طوفان الاقصی اینطور نوشت:

بخواهیم یا نخواهیم ما در میانه‌ی یک تقابل تمدنی قرار گرفته‌ایم و معرکه طوفان الاقصی نیم‌خفته‌هایی چون من را بیدار کرده که نکند از یاد ببری کجای این تقابل ایستاده‌ای؛ تقابلی که این بار درست پیرامون "کودکان" رقم خورده!

ما با تمدنی روبرو هستیم که امروز در برابر کشتار بیش از ده هزار کودک غزاوی تقریبا هیچ واکنش موثری از خود بروز نمی‌دهد و لبه‌هایی از آن هم اتفاقا به مدد جانیان اسرائیلی آمده و خروار خروار بمب در اختیار کودک‌کشان قرار داده. بمب‌هایی که قربانیان اول و آخرشان کودکانند.

فی المثل بمب‌های بانکرباستر محصولی به‌روز از همین تمدن، با موج شوک دو مرحله‌ای که در شعاع چندصدمتری از محل اصابت تمامی ارگان‌های متخلخل درونی بدن انسان که هوا در آن جریان دارد را مچاله می‌کند به حکم لطیف‌تر بودن اندام داخلی کودکان، اولین قربانیان بی‌خون‌ریزی و قطع عضو خود را از میان نوزادان می‌گیرد.

ما با تمدنی روبرو هستیم که جدیدترین نسخه شهوت رانی‌اش با افشای پرونده قاچاق جنسی کودکان در جزیره اپستین و ارائه خدمات ویژه جناب جفری اپستین به ابرانسان‌هایی چون بیل کلینتون و دیوید کاپرفیلد عالم گیر شده و ما مات و مبهوت به بدن نیم جان و علیل استیفن هاوکینگ نگاه می‌کنیم که آیا تو نیز آری؟ انبان شهوت شما از فاحشه‌ها و همجنس‌ها و ابزارآلات و جانواران پر نشد که حالا به سراغ کودکان رفته‌اید؟

ما با تمدن "شهوت" و "غضب" روبرو شدیم و قربانیان نخست این شهوت و غضب کودکانند؛ از جزیره اپستین گرفته تا نوار غزه؛ با جانیانی هفت رنگ از بنیامین نتانیاهو گرفته تا جفری اپستین. ما برای استمرار حیات بشری چاره‌ای جز نبرد با شما نداریم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    16 3
    مطلب جالبیه
  • FR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    16 3
    آفرین واقعا دنیای کثیف این حیوانات را خوب تعریف کردید و اجبار انسان های واقعی در نبرد با آنها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس