کد خبر 1562138
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸
واکنش عجیب اسرائیل به حادثه تروریستی کرمان

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در کنفرانس خبری خود از اظهار نظر درباره انفجارهای امروز کرمان خودداری کرد.

به گزارش مشرق، «دانیال هانگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به انفجارهای امروز در کرمان گفت: «در مورد انفجارهای امروز در ایران اظهار نظر نمی‌کنیم».

عصر امروز در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان در مراسمی که برای سالروز شهادت سردار سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه در کرمان تدارک دیده شده بود، صدای ۲ انفجار به گوش رسید که لحظاتی بعد منابع خبری به نقل از منابع آگاه این دو انفجار را تروریستی اعلام کردند.

تاکنون دست‌کم ۹۵ شهروند ایرانی در پی این دو انفجار تروریستی به شهادت رسیده‌اند و حداقل ۱۷۰ ایرانی مجروح شده‌اند.

وی در ادامه سخنانش در کنفرانس خبری خود گفت: «در حال حاضر بر جنگ علیه حماس متمرکز هستیم و به تلاش و فشار نظامی خود برای بازگرداندن گروگان‌ها از غزه ادامه می‌دهیم».

سانه‌های عبری گزارش دادند که «تل‌آویو خود را برای پاسخ قاطع حزب‌الله که ممکن است با موشک‌های دوربرد باشد، آماده می‌کند؛ ارتش اسرائیل سامانه گنبد آهنین را در امتداد مرز با لبنان و منطقه الجلیل تقویت کرده است».

شب گذشته در اثر حمله پهپادی اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت، یک دفتر متعلق به جنبش حماس را در منطقه المشرفیه هدف قرار داد که در پی آن سه نفر از جمله صالح العاروری شهید و ۱۱ نفر دیگر هم زخمی شدند.

جنبش حزب الله لبنان در واکنش به ترور نائب رئیس دفتر سیاسی حماس، تأکید کرد که این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند و حاوی پیام‌های سیاسی-امنیتی است؛ این تروز تحول خطرناکی در مسیر جنگ محور مقاومت با دشمن خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • DE ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    27 5
    «در مورد انفجارهای امروز در ایران اظهار نظر نمی‌کنیم» سخنگوی اسرائیل ناشیانه تر از «ما هیچ اطلاعات مستقلی برای ارائه نداریم» سخنگوی آمریکایی است. نکته دقیق این اظهارات، طفره رفتن آمریکا واسرائیل در محکوم کردن ترور در ایران است.
    • سروش IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      19 4
      کاملا درسته وقتی شاهکار عوامل خودشون رو محکوم نمی کنند یعنی کار خودشون هست کسی هست ندونه که مزدور پروری و استخدام جنایتکاران کار انگلیس رو فرانسه و آمریکا و اسرائیل و صهیونیسم بین الملل نباشه؟؟؟ همه جنایتهای آشکار و پنهان به سیستم های این دول شیطانی متثل می شود و باید سرشان قطع شود تا شرشان کم شود.
  • رضا IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    21 4
    کجاش عجیب بود ؟! رویه شون همینه !
  • IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    25 4
    بزودی واق واق تون در میاد
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    16 3
    بعد از تلافی اظهار نظر می کنن
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    14 2
    لعنت خدا بر آمریکا ی جنایت کار و همپیمانانش لعنت خدا بر اسراعیل نجس لعنت خدا بر کسانی که بمب گذاری کردند لعنت خدا بر خائنین و همراهان وطنی
  • کیان IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    39 6
    انتقام سختی وجود ندارد ، نه از طرف حزب الله لبنان و نه از طرف ایران ، اسرائیل در لبنان فالانژها و سمیرجعجع را دارد و در ایران اصلاحطلبهارا ...کافیست ایران وارد نبرد مستقیم با اسرائیل بشود ، خواهید دید پروپاگانداری رسانه های اصلاحطلبان چه غوغایی به پا خواهند کرد .
  • یاسر IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    6 1
    این ترور فاجعه بارترین و در ارقام بیشترین شهید و مجروح رو در طول این 45 سال داشت واقعا اگر امروز کار اسرائیلی ها و امریکاییها رو در منطقه تموم نکنید دیگه روی امنیت رو نمیبینیم و هر ماه شاهد پر پر شدن کودک و زن و مرد بیگناه هموطنومون خواهیم بود و اولین قدم یکسره کردن مدیران و مسئولان نفوذی و رابطان خائن مجاهدین و بهاییها و تجزیه طلبان در داخل کشور و بعد اون صهیونیزم کودک کش جانیه .... آقای سردار سلامی یادتان هست گفتید اگر یک تار موی ایرانی به خطر بوفته کرک پشم شما را به باد می دهیم 100 شهید کودک زن و مرد بسم الله و ... والسلام
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    4 2
    پاسخ قاطع و کوبنده ایران به اسرائیل ، تکرار می کنم قاطع و کوبنده ، از دید همه دنیا موجه است . پس تردید جایز نیست. یا علی مدد.
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    5 3
    صهیونیست‌ها ی کثیف و کودک کش باید از سمت سوریه و یک محور ناشناخته غافلگیر شوند، سپس توسط حزب الله نابود شوند
  • میثم IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    6 2
    لعنت بر هر چی سلبریتی تو ایرانه که صدای نحسشون هنوز در نیومده و چیزی نگفتن
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      0 0
      لعنت به جد و ابادت
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    17 6
    چیه؟! از دشمنی که می‌خوای با خاک یکسانش کنی! انتظار تسلیت و محکومیت و سیاه‌پوشیدن دارید؟!! حالا اونائی که محکوم کردن و تسلیت گفتن و تظاهرات کردن و سرکشی کردن از مجروحین و ...... چه غلطی کردن که از اونا انتظارید؟! جای کدوم انسان از دست رفته رو می‌خواین پُر کنید؟! جای کدوم بچه؟! کدوم مادر؟! کدوم پدر؟! تو رو حضرت عباس دست بردارید از این بی‌شرف‌بازیا و اخبارِ حال به‌هم‌زنتون!!!!!!!!......
  • علی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    2 0
    ما خواستار پاسخ کوبنده و در خور هستیم.همچنین خواستار حمایت از دانشمندان داخلی جهت ساخت پدافندی جهت سرنگونی جنگنده f۳۵ .چون در صورت جنگ اسراییل با f35 وارد خاک ما میشه و با f14نمیشه باهاش مقابله کرد.وروسیه هم پشت ما رو خالی میکنه
    • رضا IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      0 0
      فقط سلاح هسته ای !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس