کد خبر 1561619
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
اختصاصی: مورایس در سپاهان ماندگار شد

مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد سرمربی پرتغالی این باشگاه به کار خود در اصفهان ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق، منوچهر نیکفر در گفت‌وگویی کوتاه تایید کرد که ژوزه مورایس با وجود اتفاقات و حواشی روز گذشته درنهایت پس از صحبت‌های بیشتر با مجموعه مدیریتی سپاهان به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد.

نیفکر گفت: «آقای مورایس یک مهره ارزشمند و یک چهره قابل احترام در فوتبال ایران است و باشگاه سپاهان قصد نداشت به هیچ وجه این سرمربی را از دست بدهد. بنابراین صحبت‌های فشرده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته با ایشان انجام شد و ما توانستیم ایشان را برای ماندن در سپاهان قانع کنیم.»

نیکفر در ادامه گفت: «مورایس بابت اتفاقات روز گذشته و بازی قبل بسیار متاثر بود و تصمیمش را برای جدایی گرفته بود، ولی درنهایت با توجه به شرایط خاص سپاهان و پتانسیلی که در تیم می‌بیند و همچنین با در نظر گرفتن برنامه‌های آتی باشگاه در سپاهان به کار خود ادامه خواهد داد و من خوشحالم چیزی که هواداران سپاهان می‌خواستند، اتفاق خواهد افتاد.»

به گفته نیکفر، برنامه سپاهان در روزهای آینده برنامه‌ریزی برای حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و نیم فصل دوم لیگ خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • بشار عبدالواحد IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    1 0
    مردک وحشی
  • CN ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    1 0
    حتی اگر مورایس را هم نگه دارید دیگر از اون مورایس با انگیزه و باطراوت چیزی نخواهید دید، فوتبال ما سطحش بسیار نازل شده و به مورایس و مربیان درجه یک جهان نیاز نداره، به مربیان حراف، پرادعای دروغگو و بی دانش و متملق نیاز داره دقیقاً مثل تیم شاغل در فدراسیون فوتبال.
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      1 1
      درجه یک؟! خودش اینو گفته یا کشف شماست؟ سرتون کلاه گذاشتند برادر این خبرا نیست.
  • رضا IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    1 0
    البته بوی اسکناس های یورو های یامفت شما هم در تصمیم ایشان بی تاثیر نبوده!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس