تبعید مدافع ملی‌پوش به نیمکت؛ تنبیه کنعانی‌زادگان هنوز ادامه دارد

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حواشی که در هفته‌های اخیر به وجود آورده، از ترکیب اصلی این تیم دور شده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس تهران پنجشنبه-هفتم دی- در دیداری معوقه از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر نساجی مازندران را شکست دهد و ۲۱ امتیازی شود.

اتفاق جالب توجه این بازی زمانی رقم خورد که یحیی گل‌محمدی برای دومین بازی متوالی از محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس استفاده نکرد تا نشان دهد این بازیکن مورد غضب سرمربی سرخ‌پوشان قرار گرفته است.

گفته می‌شود قبل از دیدار پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر برابر استقلال خوزستان کنعانی‌زادگان در چندین نوبت اعلام کرد که از قطر پیشنهاد دارد و همین موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت گل‌محمدی شده است. به همین دلیل این سرمربی مدافع خود را حتی برای دیدار با شمس‌آذر قزوین در لیست ۱۸ نفره قرار نداد و ترجیح داد تا فرشاد فرجی را در کنار گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاعی تیم خود قرار دهد.

تبعید مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به نیمکت

بعد از این بازی کنعانی‌زادگان با وساطت مربیان در جلسه‌ای با گل‌محمدی شرکت کرد تا مشکلات و سوتفاهم‌ها برطرف شود و سرانجام این بازیکن به تمرینات سرخ‌پوشان بازگشت. با این وجود علی‌رغم اینکه این مدافع در لیست ۱۸ نفره سرخ‌پوشان برای بازی با نساجی مازندران حضور داشت، گل‌محمدی در این بازی نیز از مدافع ملی‌پوش خود استفاده نکرد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم سرمربی پرسپولیس در این دیدار در دقایق پایانی برای حفظ نتیجه مسعود ریگی و میلاد سرلک که به دلیل سرماخوردگی در ترکیب ابتدایی سرخ‌پوشان در این بازی قرار نداشتند را به جایی شهاب زاهدی و سروش رفیعی به میدان آورد درحالی که می‌توانست برای محکم کردن خط دفاعی خود از کنعانی‌زادگان استفاده کند اما ترجیح داد در این بازی از ۲ هافبک دفاعی خود بهره ببرد!

به نظر می‌رسد علی‌رغم جلسه‌ای که برای حل و فصل مشکلات و حواشی پیرامون مدافع ملی‌پوش پرسپولیس برگزار شده است، گل‌محمدی قصد دارد تا به تنبیه انضباطی کنعانی‌زادگان ادامه دهد. این تنبیه برای همه‌ای بازیکنان پرسپولیس یک پیام روشن دارد و نشان می‌دهد ایجاد حاشیه در تیم توسط سرمربی سرخ‌پوشان بی پاسخ نخواهد ماند. به نظر می‌رسد گل‌محمدی در بازی با مس رفسنجان نیز در نظر دارد تا از زوج فرجی و گولسیانی در ترکیب پرسپولیس استفاده کند و کنعانی همچنان روی نیمکت این تیم خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدپرسپولیسی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 0
    فرجی توترکیب جابیفتدازکعنانی صدرصدیهتره..بازیکن باحاشیه نخواستیم حتی رونالدو
  • رضا IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    1 0
    بابا جان کنعانی زادگان مصداق بارز یک لنگی تمام عیار است چکارش دارید!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس