کد خبر 1560580
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۶
رکورد منحصربه‌فرد ستاره ملی‌پوش پرسپولیس؛ ترابی در روزهای بد هم می‌درخشد

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار این تیم برابر نساجی به یک رکورد قابل توجه رسید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس تهران پنج‌شنبه هفته گذشته با تک‌گل شهاب زاهدی موفق شد نساجی مازندران را شکست دهد که مهدی ترابی هافبک ملی‌پوش سرخ‌پوشان با ارسالی تماشایی زمینه‌ساز این گل شد.

این نخستین باری بود که ترابی در لیگ بیست‌وسوم موفق به ارسال پاس‌ گل می‌شود. این بازیکن که به‌رغم اینکه در نیمه اول سال موفق به برآوردن انتظارات از خود نشده و نمایش ضعیفی داشته است، با این پاس گل به یک آمار منحصربه‌فردی در تاریخ باشگاه پرسپولیس رسید.

ترابی با پاس گلی‌ که به زاهدی داد موفق شد سی‌وسومین پاس‌گلش با لباس سرخ‌پوشان را به ثبت برساند تا از این حیث تبدیل به بهترین پاسور تاریخ این باشگاه شود. پیش از این ترابی در کنار امید عالیشاه، کاپیتان سرخ‌پوشان با ۳۲ پاس‌گل به طور مشترک، این عنوان را در اختیار داشت و حالا به تنهایی این عنوان را در اختیار دارد.

وحید امیری دیگر بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس نیز با ۲۵ پاس‌ گل بعد از ترابی و عالیشاه در رده سوم برترین پاسورهای تاریخ لیگ برتر قرار دارد. امیری و عالیشاه تنها بازیکنان فعال این لیست هستند که فرصت دارند تا به رکورد ترابی برسند. جواد کاظمیان با ۲۴ پاس و مرحوم هادی نوروزی با ۲۳ پاس در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    1 2
    البته پاس گل آفساید دیگه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس