حداد عادل

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در شرایط جنگ غزه، برخی چهره‌های اصلاح‌طلب به دنبال بزک مجدد آمریکایی‌ها هستند که جایگاه این گروه را بیش از گذشته در میان مردم انقلابی ایران متزلزل می‌کند.

به گزارش مشرق، جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور اکثریت اعضای حقیقی و حقوقی در محل دفتر مرکزی شورای ائتلاف برگزار شد.

در ابتدای این نشست غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به مقاومت مردم فلسطین طی بیش از دو ماه اخیر، گفت‌: همچنانی که از اول انقلاب مسأله فلسطین برای ما مهم و با اهمیت بوده است، امروز نیز با توجه به حجم دشمنی و قساوت صهیونیست‌ها و جنایاتی که در غزه مرتکب شده و زنان و کودکان را به شهادت رسانده‌اند، همچنان مسأله فلسطین در صدر مسائل قرار دارد.

انتقاد حداد عادل از مواضع اخیر اصلاح‌طلبان در حمایت از آمریکا

وی در این زمینه با اشاره به برخی مواضع اصلاح‌طلبان در ایام اخیر که مجددا نسخه وابستگی به آمریکا را تجویز کرده و دولت سیزدهم را به خاطر ایستادگی بر مواضع اصولی مورد هجمه قرار داده بودند، گفت: در جنایات اخیر صهیونیست‌ها در غزه، آمریکایی‌ها هم دخیل و شریک هستند و حتی دیدید که قطعنامه‌های بشردوستانه شورای امنیت سازمان ملل را نیز وتو کردند، حال در این شرایط برخی چهره‌های اصلاح‌طلب به دنبال بزک مجدد آمریکایی‌ها هستند که جایگاه این گروه را بیش از گذشته در میان مردم انقلابی ایران متزلزل می‌کند.

حدادعادل: هدف اصلی ما کادرسازی برای انقلاب اسلامی است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بخش دوم سخنان خود به برنامه‌های شورای ائتلاف طی هفته‌های اخیر اشاره و با اشاره به دوره آموزشی تبیین عملکرد مجلس یازدهم، برگزاری همایش ۵۰۰ نفره مسئولین و ارکان شورای ائتلاف، برگزاری همایش معاونت بانوان و همچنین برگزاری مجامع استانی شورا و فعالیت‌هایی که در قالب طرح آما در حال انجام است، گفت: هدف اصلی ما از گسترش ساختاری و تشکیلاتی این است که فارغ از نگاه انتخاباتی و سیاسی، برای انقلاب کادرسازی کنیم و در مواقع لازم تشکیلات و نیروی انسانی را برای اهداف انقلاب اسلامی وارد میدان کنیم و ان‌شاءالله با روندی که آغاز شده است بتوانیم ظرف مدت کوتاهی خلاء وجود یک سازماندهی سیاسی اجتماعی برای پشتیبانی از انقلاب را برطرف نماییم.

توصیه رئیس شورای ائتلاف درباره رعایت اخلاق در فعالیت انتخاباتی

محور سوم سخنان حدادعادل، اشاره به رویکردهای شورای ائتلاف بود، وی با اشاره به اینکه سه اصل عقلانیت، معنویت و عدالت سرلوحه و اصل برای ما است، گفت: ما نباید اسیر بداخلاقی‌های سیاسی برخی شویم و نوع عمل و عکس‌العمل ما طوری باشد که نیروهای انقلابی دلسرد و تضعیف شوند.

وی در تشریح این مسأله با ذکر مثالی یادآور شد که فرض کنیم یک گروهی که با ما ارتباطی ندارند، همایشی برگزار کردند و آن طور که فکر می‌کردند استقبال نشد، خب اولین مسأله اینجا این است که باید از دغدغه‌ای که داشتند و اقدامی که کردند تقدیر کرد، نه اینکه با بی‌اخلاقی سعی در تخطئه کل این برنامه و همایش داشته باشیم و نیروهای انقلابی پای کار را ولو اینکه با ما زاویه‌ای داشته باشند، طرد کنیم و این فضا در جریان انقلاب به وجود نیاید که سراغ عیب دوستان را بگیریم و از دشمن اصلی غافل شویم.

برنامه‌ریزی کانون‌های شورای ائتلاف برای برگزاری همایش‌های اقشاری

پس از سخنان حدادعادل، سیدعلی ریاض معاون سازماندهی و شبکه‌سازی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گزارشی از تکمیل کمیته‌ها و کانون‌های اقشاری شورا ارائه و از تکمیل ساختار معاونت در ۲۶ استان خبر داد و گفت: در تهران نیز کانون‌های اقشاری برنامه‌ریزی لازم را صورت دادند و به زودی همایش‌های موضوعی شورای ائتلاف با حضور حداکثری اقشار و گروه‌های مختلف آغاز خواهد شد.

آغاز سازماندهی بانوان انقلابی تهران در قالب محلات

در ادامه قاسم‌پور معاون بانوان شورای ائتلاف نیز گزارشی از شبکه‌سازی و سازماندهی بانوان در بخش‌های مختلف نظیر ورزشکاران، فعالان سلامت، فرهنگیان، هیئات مذهبی و ... اشاره و از سازماندهی بانوان فعال سیاسی و اجتماعی در قالب محلات شهر تهران خبر داد.

ارائه گزارشی از روند بررسی لایحه بودجه سال آینده کل کشور در مجلس توسط پورابراهیمی رئیس کمیته اقتصادی شورای ائتلاف و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، توضیحاتی در خصوص برگزاری نشست جماران با حضور هزار نفره جوانان انقلابی در شهر تهران توسط معاف و خانم اکبری و همچنین بحث و تبادل نظر حاضرین در خصوص مسائل روز و تحولات سیاسی و انتخاباتی از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 44
  • ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    12 11
    اصلاح طلب یعنی نوکر آمریکا
    • ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      6 2
      نتانیاهو:"یعنی بزرگترین سرمایه اسزاییل"
  • سید ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    13 12
    عدم شرکت و یا قهر با انتخابات از سوی اصلاح طلبان تهوع آور اگر اتفاق بیفتد باید آن را به فال نیک گرفت که موهبتی خفیه از جانب الاهی خواهد بود! چرا که هرگاه این قوم یعجوج و معجوج و لجوج در انتخابات حضور داشته اند عاقبت کشور را به فتنه و بلوا سوق داده اند و اگر هم پیروز شده اند مملکت را به جاسوس خانه اربابانشان تبدیل کرده اند!!!
    • ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      11 6
      با کی می خواهی رقابت کنید خودتان
    • ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      7 4
      بله انسانهای خوب با هم رقابت میکنند جایی برای ارازل اقتصادی نیست
  • ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    3 3
    در لیست تهران یا کلانشهرها اشخاصی را بعنوان نماینده منظور نمایید که حداقل ۲۰ سال سابق اجرایی مرتبط با کمیسیونهای مجلس را داشته باشند مجلس محل کارورزی نیست مجلس نماد تصمیم گیری و نظارت کلان کشور است.با احترام به همه اشخاص .متاسفانه شاهدیم اشخاصی در محور یا عضویت شورای مرکزی حزب چند نفره هستند در لیست قرار می گیرند..
    • ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      2 1
      فقط خوش سابقه ها مستند
  • ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    19 8
    اصلاح طلبان معمولا دنبال فساد و اختلاس و چپاولگری و رواج فحشا و بی دینی و مخالفت با تمامی نمادهای دینی هستند. خدای آنها دموکرات‌های آمریکا هستند قبله آنها کاخ سفید است. آنها نوکران اسرائیل و دشمن مسلمانان واقعی هستند. هر جا سخن از بی دینی است نام افساد طلبان می درخشد
    • ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      4 1
      اصلاح طلبان در حال فساد ؟!
  • جواد ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    22 6
    پرفسور مرگ بر اسراییل اما ملت گرسنه هستند کسی به فکر اینها نیست انقلاب کردیم که این روزها را ببینیم شما که شکمتان سیر است به قول گل گفتنی سوار از پیاده چه خبر دارد
    • ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      5 1
      سیاست‌های شهید رجایی و بهشتی ۱۸۰ درجه با امثال هاشمی موسوی خاتمی متفاوته لیبرالها به ملتشان گشنگی میدهند
    • ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      5 18
      مگه قحطی آمده
    • ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      2 2
      الان جواد برای فراموشی گرسنگی وب گردی میکنه !!!!!!!!!!
  • ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    4 1
    بعد ۴۰ سال دنبال چی هستید این فاسد ها از سوابقشان مشخصه حذف که بشن جدید ها هم دنبال رو خوش سابقه ها میرند
  • ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    6 0
    در همه موارد شایسته سالاری باشه با آزمون ورودی مصاحبه شرح خدمات سوابق نه پارتی بازی
  • ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    4 7
    تا حالا ثابت شده اصلاح طلبها در دله دزدی سالم تر از همه هستند
    • ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      6 3
      آگه میتونی یک اصلاح طلب سالم نام ببر
  • ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    6 4
    جناب حداد با آمدن آقای رئیسی هم که هنوز کلی اصلاح طلب سوار کار هستند
  • رضا ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    4 2
    تو راست میگی اصلاح طلب ها در حال بزک کردن امریکا ؟!
  • مهدی ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    7 3
    اصلاح طلب یعنی ستون پنجم دشمن. یعنی مزدورا امریکا. یعنی سرمکرده براندازها، یعنی بی شرفهای وطن فروش.
  • ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    7 1
    آقای حداد اونی که جلوش تعظیم کردی رئیس اصلاح طلب ها بود
  • ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    3 3
    اصلاح طلبان ذخایر اسرائیل درایران
  • ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    2 3
    خدا لعنت کنه اکبر را که بساط نوکری آمریکا را در این کشور گستراند .
  • ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    2 0
    متاسفانه اصلاح طلبی بواسطه عملکرد چپ و مصادره این کلمه وزین بدنام شده است اساسا انقلاب اسلامی انقلاب اصلاحات بود بدون اصلاحات نمی توان انتظار حکمرانی مطلوب داست .
  • ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 1
    زنده باد اصلاحات زنده باید سید محمد خاتمی
  • ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 0
    هر وقت اسم کادرسازی برای انقلاب به میان میاد خنده ام می گیرد ، کادرسازی برای انقلاب در دهه 60 اتفاق افتاد و در خطوط جبهه که تنها اصل اساسی برای انتخاب تعهد بود و تخصص
  • ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    2 1
    اگه مردش هستید همه این اصلاح طلب ها رو بکنید تو گونی و از حکومت پرتشون کنید بیرون. ولی همچین کاری نمی کنید چون تو خیلی از چیزا باهاشون همدستید
  • ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    می دونی که بعضی دنبال اینند که کارگران لاکچری برای دستمزد و شرایط کار بهتر در شورای عالی کار رایزنی نکنند بلکه برای رسیدن به سوسیال دموکراسی سراب انقلاب کنند و به جمع سوسیالیستها بپیوندند
  • ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    وقتش نشده با استخدام یک گروه بین المللی حقوق خوب و البته گذاشتن بچه های قوی داخلی کنارشون وقتش نیست علیه آمریکا و اسرائیل در دادگاه بین المللی برای جنایت علیه بشریت شکایت کنید یا آلمان کی تقاص صلاحهای شیمیایی را می دهد
  • ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    باید حتما حتما حتما برای تمام گروههای تروریستی داخلی از جمله مجاهدین خلق ایران بعد از دادگاه اعلام بین المللی بدهند
  • احمد ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    باز هم نزدیک انتخابات شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس