انهدام تانک مرکاوا در خان‌یونس

همزمان با به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه، گردان‌های قسام اعلام کرد که یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش اشغالگر را در شهر خان‌یونس هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک‌های اشغالی مجاور نوار غزه در پی حملات راکتی مقاومت فلسطین خبر دادند.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها، آژیر خطر در شهرک‌های اشغالی سدیروت، نیریم و العین الثالثه در مرزهای شرقی نوار غزه به صدا درآمد.

این خبر در حالی است که گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه «معن» شهر خان‌یونس با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد و این تانک در آتش سوخت.

گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هم اعلام کرد که نظامیان اشغالگر دشمن و تجهیزات آنها را در اطراف مسجد الظلال در شرق خان‌یونس با گلوله‌های عیار ۶۰ خمپاره هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی هم در پاسخ به این حملات، شرق خان‌یونس، مناطق مرکزی شهر دیر البلح، اردوگاه البریج، اردوگاه النصیرات و شهر غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای قرار داد. در این حملات شمار زیادی از غیرنظامیان فلسطینی شهید یا زخمی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس