کد خبر 1555430
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
پیش‌بینی حمید استیلی از نتیجه دربی/ درگیری در این بازی طبیعی است

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه بازیکنان هر دو تیم باید نمایش قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند، گفت: امیدوارم پرسپولیس با یک گل استقلال را شکست دهد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دربی صد و دوم پایتخت روز پنج‌شنبه و در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

وحید امیری، مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی از پرسپولیس و ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند از استقلال غایبان قطعی هستند که نمی‌توانند تیم‌های خود را در این بازی حساس همراهی کنند.

حمید استیلی مربی و بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اهمیت دیدار دربی گفت: این بازی همیشه و تحت هر شرایطی برای بازیکنان، مربیان و هواداران حساس بوده است و معمولاً به دلیل حساسیت زیادی که بر این بازی حاکم است، کیفیت چندانی را از بازیکنان در درون زمین شاهد نیستیم. تجربه بازیکنانی که سابقه حضور در دربی را دارند می‌تواند به هر دو تیم کمک بزرگی در ارائه نمایش بهتر کند.

بیشتر بخوانید:

رکورد خاص کاپیتان پرسپولیس برابر استقلال

پیش‌بینی حمید استیلی از نتیجه دربی/ درگیری در این بازی طبیعی است

بازیکنان دربی باید آمادگی بدنی ویژه ای داشته باشند

او ادامه داد: بازیکنان برای این بازی باید از آمادگی بدنی بالایی برخوردار باشند تا تاکتیک‌های مدنظر مربیان را در زمین اجرایی کنند، هم در این دیدار و هم زمانی که ما به عنوان بازیکن در زمین حضور داشتیم، نقش هافبک‌ها بسیار مؤثر است. بازیکنانی که در این پست ایفای نقش می‌کنند باید از تمرکز بالایی برخوردار باشند تا توپ را در زمین بازی بین بازیکنان دیگر جا به جا کنند. جایگاه دو تیم در جدول اصلاً ملاک خوبی برای حساسیت دربی نیست چون این بازی با سایر دیدارها تفاوت دارد و همیشه مهم بوده است.

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس در خصوص عملکرد بازیکنان این تیم در رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: پرسپولیس بازیکنان خوبی را در ترکیب خود دارد، البته مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی لطمه بدی به تیم وارد کرد، گئورگی گولسیانی بازیکن با شخصیتی است و مهاجمان تیم‌های حریف را به خوبی کنترل می‌کند همچنین محمدحسین کنعانی هم تلاش زیادی در زمین از خودش نشان می‌دهد و به نظرم این دو بازیکن در ادامه دیدارهای لیگ برتر می‌توانند کمک بیشتری به خط دفاع پرسپولیس کنند.

پیش‌بینی حمید استیلی از نتیجه دربی/ درگیری در این بازی طبیعی است

درگیری در دربی طبیعی است

استیلی در خصوص درگیری بازیکنان در دربی و همچنین درگیر شدن خودش با محمد نوازی در دربی سال ۱۳۷۹ گفت: درگیری یک اتفاق طبیعی است که در جریان یک بازی رخ می‌دهد و در آن سال هم یک اتفاق باعث شد تا درگیری پیش بیاید و صحنه‌های زشتی را تماشاگران شاهد باشند. امیدوارم در دربی‌های آینده چنین اتفاقاتی رخ ندهد و هر دو تیم یک نمایش بی نقصی را ارائه دهند. نقش مربیان در دربی بسیار اهمیت دارد آنها فقط باید بازیکنان تیم‌های خود را راهنمایی کنند و کاری نکنند که باعث ایجاد حاشیه و درگیری در زمین بازی شود. اگر بازیکنان در زمین فقط روی بازی خود تمرکز داشته باشند، هواداران هم روی سکو به تشویق تیم خود می‌پردازند و هیچ صدمه‌ای نمی‌بینند.

پیش‌بینی حمید استیلی از نتیجه دربی/ درگیری در این بازی طبیعی است

مدیران برای کنترل هواداران باید جلسات ویژه برگزار کنند

کارشناس فوتبال ایران افزود: پس از بازی الدحیل و پرسپولیس صحنه‌های قشنگی پدیدار نشد؛ بازیکنان پرسپولیس نتوانستند از موقعیت‌های خود در این بازی استفاده کنند و از طرف مقابل بازیکنان قطری نهایت استفاده را از بازی هجومی خود بردند و حتی اگر علیرضا بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس نبود ممکن بود این تیم گل‌های بیشتری را نیز دریافت کند. پس از بازی هواداران از عملکرد بازیکنان و کادرفنی ناراضی بودند و به پرتاب بطری به سمت اعضای تیم پرسپولیس پرداختند این صحنه‌ها نه تنها برای پرسپولیس بلکه برای فوتبال ایران زیبا نیست و به اعتبار فوتبال کشورمان در میادین بین المللی خدشه وارد خواهد شد. مدیران باشگاه‌ها باید با مسئولان کانون هواداری تیم‌های خود جلسات متعددی را برگزار کنند تا هواداران در این مواقع دست به چنین کارهایی نزنند.

استیلی ادامه داد: امیدوارم که روز پنج‌شنبه شاهد یک دیدار بسیار زیبا و با کیفیت باشیم و به نظرم پرسپولیس می‌تواند با نتیجه یک بر صفر استقلال را شکست دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    7 8
    خواستن توانستن امیدمان خداست لبیک یاابوالفضل
    • سعید ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      13 5
      مثل الدحیل!
    • وحید ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      3 7
      در جواب سعید، همین الدحیل همیشه بهش باختی، طرفدار تیمی هستی که که نمیدونه آسیا چیه با تمام قدرت بازی پرسپولیس رو از پشت تلویزیون میبینه. به امید برد پرد پرسپولیس.
    • سعید ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      2 0
      وحید واقعا نمیدونی یا...؟ طرفدار قهرمان آسیام توچی؟ طرفدار عروس سرخ آسیا با دو دفیقه قهرمانی؟!
    • علیرضا س ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      4 0
      آقا وحید اتفاقا خیلی بازیتون با الدحیل حال داد. به گرجستانی دوست داشتنی سلام برسون!
  • طرفدار 15تیم ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    4 7
    اقای استیلی خواهشا نگو با یک گل که ناراحت میشم حداقل بگو سه تا چهارتا که حال بده..البته قبلش با داورا هماهنگ کنید..
  • عبدال ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    7 1
    استقلال برنده بازی است
    • ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      0 4
      میییییییییییررررررررررررررررررره
  • بابک تاجی ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    4 1
    به امید برد با اختلاف استقلال کبیر
    • اهورا ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      1 0
      اونی که میگه میررررره بسیارزشت این صحبت دوم اینکه امیدوارم یه بازی زیبادرخورنام جفتشون باشه ولی ازته قلبم برای تاج بزرگ آرزوی بردزیبایی دارم ولی چیکارکنم دولتمردان مساوی رودوست دارن ماهم تابع قانونیم😉
  • ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    0 4
    انشالله برد پرسپولیس
  • محمداهوار ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    1 0
    به امید برد استقلال کبیر
  • تاج با اصالت ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    2 0
    از نشست خبری جفت مربیا بوش میاد میخان با ترس بازی کنن، احتمالا صفرصفریا یک یک بشه، بالاخره دوتیم تهرانی پاش بیفته بلدن سپاهان رو نقره داغ کنن،اگه جواد نکو ۴تادفاع بزاره میخاد دفاعی کارکنع،احتمالا ترکیب تاج ۴۳۲۱باشه،،بلانکو دفاع نوک بلشه،بلانکو فردا گل میزنه این خط این نشون..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس