کد خبر 1555331
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
هدف قرار گرفتن محل اختفای نظامیان اسرائیلی در غزه

شاخه نظامی جنبش حماس، نظامیان اسرائیلی در داخل یک ساختمان در غزه هدف خمپاره قرار دادند که به کشته و زخمی شدن این افراد منجر شد.

به گزارش مشرق، گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- خبر داد که نیروهای مقاومت در منطقه «الشیخ رضوان» شهر غزه، با ۲۰ نفر از نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

نظامیان اسرائیلی در داخل یک ساختمان مخفی شده بودند که نیروهای القسام آن را با خمپاره TBG هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن این افراد منجر شد.

نیروهای مقاومت فلسطین همچنین سه خودروی نظامی صهیونیستها را در همین محله با خمپاره‌های «یاسین-۱۰۵» هدف قرار دادند.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت که رژیم صهیونیستی با حملات به بیمارستانهای شمال غزه، در تلاش است به حضور کادر درمان پایان دهد و ساکنان این منطقه نیز مجبور به کوچ شوند.

القدره همچنین تأکید کرد که صهیونیستها بیمارستان العوده را محاصره کرده، آن را هدف قرار می‌دهند، اجازه ورود بیماران و افراد زخمی را نمی‌دهند و آب و برق را هم قطع کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کادر درمان، ۳۲۶ هزار مورد فرد مبتلا به بیماریهای مسری را شناسایی کرده است، گفت: وضعیت بهداشتی و انسانی در مراکز اسکان، به خاطر شیوع بیماریهای واگیردار، ک

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در واکنش به یاوه‌گوییهای مسئولان صهیونیست مبنی بر شکست گروههای مقاومت، بار دیگر تأکید کرد که در برابر جنگ وحشیانه صهیونیستها، به مقاومت و دفاع از ملت و خاک خود ادامه خواهند داد.

جهاد اسلامی همچنین گفت: آنچه در رسانه‌ها درباره کوچاندن ملت ما و اقدامات سیاسی مرحله پس از جنگ گفته می‌شود، در برابر ایستادگی و مقاومت فلسطین نقش بر آب خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    الحمدالله انشالله نابودی تمام نظامیان صهیونیست
  • ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    این جور که مشخصه کوچاندن غزه طی چند سال اجرا و دغدغه غاصب رفع میشود
    • ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      0 0
      مردم غزه سلاح میخوان حداقل ضد تانک روی رباطهای کنترل از راه دور از مسیر دریا بهشون برسه خوبه به تعداد زیاد و گرنه باید در غزه شهر سازی از نو انجام بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس