روایت سردار پاکپور از عملیات‌های موفق سپاه علیه تروریست‌ها در مرزهای شمالغرب کشور

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: از سال 95 که گروهک‌های تروریستی دمکرات، کومله، پاک، خبات در حاشیه مرزهای ایران مستقر شدند نیروی زمینی سپاه با سلسله عملیات‌های موشکی، پهپادی، و آتشباری آنها را مجبور به تخلیه حواشی مرز و تعهد دولت مرکزی عراق برای خلع سلاح آنها کرد.

به گزارش مشرق، سردار محمد پاکپور صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه کردستان و فرماندهان لشکر عملیاتی 22 بیت‌المقدس در سنندج اظهار داشت: برای ایجاد امنیت منطقه شمالغرب کشور مخصوصا کردستان شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم.

وی با یادآوری اوایل انقلاب و حضور عوامل ضدانقلاب در بیشتر نقاط کردستان، خاطرنشان کرد: در آن زمان بیشتر شهرهای کردستان در اشغال ضد انقلاب بود و راه‌ها و جاده‌ها هم ناامن بود و تنها ساعاتی از روز تردد آزاد بود.

وی ادامه داد: از سال 85 به بعد گروهک تروریستی پژاک مناطق شمالغرب را ناامن کرد و در اوج ناامنی در سال‌های 88 و 89 نیروی زمینی سپاه با رویکرد تهاجمی عملیات‌های خود را مناطقی که تروریست‌ها مستقر بودند شروع کرد و بعد از اقدامات عملیاتی موفق شد عناصر تروریست را یا به هلاکت برساند و یا به آنسوی مرزها فراری دهد.

سردار پاکپور با اشاره به عملیات‌های ربیع نیروی زمینی سپاه در سال‌های گذشته، عنوان کرد: از سال 95 که گروهک‌های دمکرات، کومله و... در حاشیه مرزهای جمهوری اسلامی ایران مستقر شدند و برای خودشان مقر و پایگاه ایجاد کردندنیروی زمینی سپاه دست به اقدامات تهاجمی علیه مقرات، پایگاه‌ها و عقبه‌های تروریست‌ها زد و با سلسله عملیات‌های موشکی، پهپادی، و آتشباری آنها را مجبور به تخلیه حواشی مرز و تعهد دولت مرکزی عراق برای خلع سلاح آنها کرد.

در این مراسم سردار پاکپور، سردار جمشید رضایی را به عنوان جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس و سردار منصور ولی‌ئی را به عنوان فرماده جدید لشکر عملیاتی 22 بیت‌المقدس کردستان معرفی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    0 0
    امروزه قدرتمندترین ارتش جهان ارتشی ست که دارای موشک های نقطه زن و پهپادهای رادار گریز باشه و سپاه از این نظر قویترینه- یه جنگنده سوخو ۳۵ -۱۶۰۰ کیلومتر میره که ۸ تن بمب بریزه-قیمتش حدود ۱۰۰ میلیون دلاره- با صد میلیون دلار میشه ۵۰۰ تا موشک فتاح ساخت که سر جنگی اش ۱ تنه و بردش ۲ هزار کیلومتره -رادار گریز هم هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس