امیدوارم خداداد کنار تیم ملی بماند/ انتقادات سازنده را می‌پذیریم

مربی تیم ملی فوتبال گفت: همان‌طور که می‌دانید در آذر ماه فیفا دی وجود ندارد و ما سعی خواهیم کرد که در اولین فرصت اردو تیم ملی را تشکیل دهیم که احتمال خیلی زیاد ۱۲ دی این اتفاق رخ می‌دهد.

به گزارش مشرق، حمید مطهری مربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار پرسپولیس ایران و الدحیل قطر، اظهار داشت: بازی‌های نمایندگان ایران را با دقت دنبال می‌کنیم و امروز نیز قسمت شد تا این بازی را از نزدیک نگاه کنیم.

وی در رابطه با بیماری امیرقلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: او یک مقدار کسالت دارند که روند درمان را دنبال می‌کنند و امیدوارم به زودی حال او بهتر شود.

مطهری در رابطه با برنامه تیم‌ملی پیش از شروع جام ملت‌های آسیا، گفت: همان‌طور که می‌دانید در آذر ماه فیفا دی وجود ندارد و ما سعی خواهیم کرد که در اولین فرصت اردو تیم ملی را تشکیل دهیم که احتمال خیلی زیاد ۱۲ دی این اتفاق رخ می‌دهد و امیدوارم که قبل از شروع مسابقات بتوانیم یک بازی دوستانه انجام دهیم.

وی در رابطه با استعفای خداداد عزیزی، اظهار داشت: به هرحال تصمیم شخصی او بوده ولی هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و امیدوارم کنار تیم ملی بماند.

مطهری در پاسخ به این سوال که صحبت‌های او در رابطه با منتقدان تیم ملی واکنش زیادی داشت گفت: متاسفانه برداشت درستی از صحبت‌های من نداشتند. همیشه گفتیم که ما اعضای کادرفنی تیم ملی انتقاد سازنده را می‌پذیریم، چون انتقاد خوب باعث پیشرفت شما می‌شود، ولی من در رابطه با تخریب‌ها صحبت کردم و این تیم ملی کشورمان است و باید همه با هم برای موفقیت آن تلاش کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی با غیرت ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    1 0
    این جناب خداد عزیزی فقط در مقوله انتقاد از سرمربی تیم ملی کارامد است وگرنه در حیطه مربی گری رزومه اسفباری دارد. بهتر است یک مربی تمرین دهنده یا دستیار خارجی کاربلد با رزومه عالی در کنار سرمربی تیم ملی قرار دهید و بی خود وقت تیم ملی را تلف نکنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس