به گزارش مشرق، کانال بچه کویر در ایتا نوشت:

جنگ پنهان

هر روز که از عملیات طوفان الاقصی میگذرد؛ابعاد یک جنگ پنهان اطلاعاتی بیشتر نمایان میشود. جنگ در غزه و عملیات زمینی و بمباران و شریک شدن یمن و لبنان و سوریه در این جنگ؛ظاهر ماجراست.

پشت پرده دست پنهانی مشغول هدایت این ماجراجویی هاست.

خبرنگار و تحلیل گر به اخبار پنهان دسترسی ندارد و انچه انعکاس میدهد براساس خبر رسانی اشکار رسانه های وابسته به دوطرف جنگ میباشد. لیکن؛ قراین و شواهدی وجود دارد که راه را برای گمانه زنی و رسیدن به یک جنگ پنهان زیر زمینی بیشتر باز میکند.

عزیزان؛به چند فرضیه دقت کنید

برخلاف جنگهای گذشته؛ این دفعه رژیم جعلی برای برقراری اتش بس در غزه ناز نموده و امریکا هم از ادامه اتش افروزی حمایت میکند.

برخلاف دفعات گذشته؛ حماس مرکز خط دهی و سیاست را کشور قطر قرار داده و مصر در حاشیه قرار گرفت.

برخلاف جنگهای تجاوز گرانه رژیم جعلی؛ سازمان ملل و اکثر کشورها به نسل کشی و جنایت صهیونیست معترض بوده و تنها امریکاست که مستقیم خط دهی نموده و از پاکسازی غزه نظامی حمایت میکند.

درست است انگلیس و فرانسه هم گاهی اظهار نظر سیاسی میکنند ولی جدی به جنگ ورود نکرده و حتی رسانه های دولتی مثل بی بی سی هم تک مضراب هایی علیه صهیونیست و جنایاتش روی انتن میبرد.

جایگاه چین و روسیه هم در این جنگ بینابینی و تقریبا زرگری است. تا کنون جز چند بار رای گیری و صدور بیانیه سست برای توقف جنگ غزه حرکت جدی از چین و روسیه دیده نشد.

بین اعراب هم نوعی موضوع گیری چند وجهی به چشم میخورد.

مثلا موضع مصر و امارات و سعودی تقریبا مشابه هم هست. ولی اردن و یمن و عراق و سوریه بعلاوه چند کشور افریقایی خلاف جهت سیاست این کشورهاست.

اردن خط قرمز برای صهیونیست ترسیم کرد که تاکنون سابقه نداشت. یمن علنا به رژیم اسراییل اعلام جنگ داد. لبنان جلو حزب الله را برای عملیات محدود مرزی علیه رژیم جعلی باز گذاشت و هیچ صدای مخالفی از جامعه لبنانی مبنی بر ترس از شیوع جنگ فراگیر به گوش نمیرسد.

سوریه هم تقریبا در سکوت معنا داری فرو رفت و با اینکه رژیم جعلی چند بار فرودگاه دمشق را با بمباران از کار انداخت؛ولی سوریه واکنشی نشان نداد.

در باره سوریه؛لاروف وزیر خارجه روسیه؛یک پیام معنی دار به اسد داد و گفت؛دامنه تنش در سرزمینهای اشغالی به سوریه نخواهد رسید و تقریبا خاطر جمع نمود سوریه وارد جنگ نخواهد شد.

پارامتر های زیادی برای تحلیل و گمانه زنی به منظور رسیدن به طرح "جنگ پنهان سیاسی امنیتی"وجود دارد که خلاصه ای اوردم.

الباقی حدس و گمان را به رفقای تحلیل گر خبره واگذار میکنم. قطعا موارد زیادی برای رسیدن به پروژه ای هماهنگ وجود دارد.

حالا سرفصل طوفان الاقصی همان بود که دستبرد اطلاعاتی به حدود 50 پایگاه مهم جمع اوری و تبیین عملیات پنهان امریکا و رژیم جعلی توسط حماس زده شد.

عملیات طوفانی انقدر اهمیت داشت که ساعاتی پس از طوفان الاقصی کاملا هریس زن پشت پرده و پنهان دولت بایدن و امریکا گفت:

طرحهای مربوط به هوش مصنوعی لو رفت و دیگر قابل دنبال کردن نیست!

این نوع گمانه زنی ادامه دارد...!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 0
    ازجمعه ببعد جنگ مسیر جنگ اطلاعاتی -عملیاتی را طی میکند .بیشتر عملیاتهای نفوذی است .شبیه خون زدن درالویت اول است .جنگ تن به تن وواردشدن سیا ونظامات جاسوسی طرفین درگیر ازیک طرف وازطرف دیگر سازمانهای جاسوسی درسطح منطقه وکشورهای عربی وغربی وآمریکا مرکز ثقل این رویداد شدت خواهد گرفت و تلاش میکنند با برنامه ریزی کشورهای مختلفی را تواین بازی وارد تا ازطریق واکنشهای دیگران مجوز جمع وجور کردن عناصری را پیدا کنند .عجیب اینکه چین وروس ها چندان رغبتی نشان ندادند .وبنظرمیرسد برای او درپازلی که برای این دوکشور تعریف شده نباید جلوتر بروند .یک موشک بالستیک هسته ایی توسط روسها درهمان روز اول طوفان الاقصی شلیک شد .که حاوی یک پیام درهمان پازل تعریف شده بوده است .
  • منتقد گمنام ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 3
    بعد یازده سپتامبر هم افسانه های زیادی بافته شد. حتی چهره لوسیفر را در ابر انفجار برجها دیدند !
  • ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 4
    اسرائیل از این حمله خبر داشته و عمدا واکنشی نشون نداده بوده تا بتونه به اهدافش در نوار غزه برسه. یه بچه هم اینو میفهمه ولی بعضیا دوست دارن خودشونو به نفهمی بزنن.
    • ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      1 0
      گاهی امکان داره جنگ زرگری بسازند تا آنها که درسایه هستند خودشون را نشان دهند .گاهی هم اینچنین نیست آن چیزی که خیلی بااهمیت جلوه میکنه اینه که چرا غرب وآمریکا اینهمه کشتی دردریای مدیترانه مستقرکردند بخاطر یک جنبش که ازتجهیزات نظامی روز دنیا بهره ایی نمیبره بعضی آن را غافلگیری دانستند بعضی آن را برای بعد ازعملیات غافلگیری یا زرگری صهیونیستها دانستند اما هرچه باشد فعلا نتیجه دلخواه صهیونیستها شکل نگرفته است وشکست اطلاعاتی بیسابقه ایی را متحمل شدند .غزه هم اگر بکلی قتل وعام شود وصافه صاف شود .تازه ماجرا شروع وجنگی شکل خواهد گرفت که آرزوی نیل تافرات بردل صهیونیستها بمانه .تا اسرائیل دراین منطقه نفس میکشه مطمئن باشید منطقه روی آرامش بخودش نخواهد دید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس