المشاط: واشنگتن رفتار خصمانه خود درقبال یمن را اصلاح کند

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن چهارشنبه شب، گفت: از واشنگتن می‌خواهیم تا رفتار خصمانه خود در قبال مردم یمن را اصلاح کند.

به گزارش مشرق از المیادین، مهدی المشاط گفت: از واشنگتن می‌خواهیم که در رفتار خصمانه خود در قبال یمن به عنوان رفتاری که در خدمت صلح در منطقه نیست، اصلاحات اساسی انجام دهد.

وی افزود: هر گونه تشدید تنش آمریکا که به منافع مردم ما لطمه بزند به منزله اعلان جنگ خواهد بود و بر این اساس با آن برخورد خواهیم کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن اضافه کرد: خواستار برنامه‌ریزی مراحل اجرایی و شروع رسیدگی به پرونده اسرا و رفع محدودیت‌های بنادر هستم.

المشاط گفت: من خواستار اقدامات عملی برای خروج اشغالگران از آب و خاک یمن در اسرع وقت هستم.

وی همچنین افزود: به مقاومت فلسطین بابت قهرمانی‌هایی که از خود نشان دادند تبریک می‌گویم و به همه مردم جهان که از غزه حمایت کردند، درود می‌فرستم.

نیروهای مسلح یمن پیش‌تر نیز اعلام کرده بود در پاسخ به اقدام نظامی رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه هر کشتی اسرائیلی را که در دسترس باشد، هدف قرار خواهد داد.

نیروهای دریایی یمن هشدار داده بود که به عملیات نظامی علیه کشتی‌ها و منافع دشمن اسرائیلی تا زمانی که تجاوزهای آنها به غزه و جنایاتشان علیه ملت فلسطین متوقف نشود، ادامه خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 0
    افتادید به التماس؟خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس