حمله جدید رزمندگان حزب الله لبنان به نظامیان صهیونیست

جنبش مقاومت اسلامی لبنان، صبح امروز (سه‌شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد گروهی از نظامیان اسرائیلی را در شهرک «المطله» هدف حمله قرار داده است.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی لبنان، صبح امروز (سه‌شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد گروهی از نظامیان اسرائیلی را در شهرک «المطله» هدف حمله قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد این حمله حدود ساعت ۶:۴۰ صبح امروز به وقت محلی انجام شده و طی آن خانه‌ای هدف قرار گرفته که نیروهای اسرائیلی در آن استقرار داشتند.

حزب‌الله بدون اشاره به نام سلاحی که در این حمله از آن استفاده شده، تنها گفت حمله با «تسلیحات مناسب» انجام شده و دقیقا با اهداف برخورد داشته است.

مقاومت اسلامی لبنان طی روزهای گذشته بارها پایگاه‌ها و نیروهای رژیم صهیونیستی را هدف حمله راکتی و پهپادی قرار داده است.

مقامات حزب‌الله تصریح کرده‌اند که تلفات اعلام‌شده از سوی رژیم صهیونیستی بیانگر آمار واقعی نیست و تل‌آویو شمار تلفات واقعی خود را پنهان می‌کند.

مقاومت اسلامی لبنان همواره تاکید کرده است این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام می‌شود و تا زمان تداوم تجاوزات ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس