۲۰۰ شهید در جدیدترین جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه + فیلم

ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی با بمباران یک مدرسه در نوار غزه نزدیک به ۲۰۰ فلسطینی را به شهادت رساند و ده‌ها نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی در سایه سکوت جهانی و عربی و حمایت‌های وقیحانه غرب به جنایات خود در نوار غزه و کشتار غیرنظامیان فلسطینی در این باریکه ادامه می‌دهد.

ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود در نوار غزه مدرسه الفاخوره واقع در جبالیا در شمال نوار غزه را بمباران کرد. بمباران این مدرسه در حالی از سوی رژیم صهیونیستی انجام شد که آوارگان فلسطینی در این مدرسه حضور داشتند. در نتیجه بمباران مدرسه الفاخوره، نزدیک به ۲۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و ده‌ها فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند.

منابع خبری گزارش دادند که اشغالگران صهیونیست پس از این جنایت به بمباران جبالیا ادامه داده‌اند و این منطقه از نوار غزه را با بمب‌های فسفری هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این ارتش کودک‌کش رژیم صهیونیستی همزمان با جنایت مدرسه الفاخوره، با بمباران مدرسه تل الزعتر واقع در شمال نوار غزه جنایت دیگری را نیز در این منطقه مرتکب شد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در نتیجه قتل عام فلسطینیان توسط ارتش رژیم صهیونیستی در دو مدرسه الفاخوره و تل الزعتر صدها فلسطینی به شهادت رسیده یا زخمی شده‌اند.

همچنین اشغالگران صهیونیست در جنایتی دیگر منزل خانواده «حسن یاسین ابوحبل» واقع در اردوگاه جبالیا را نیز بمباران کردند. در جریان این جنایت ۳۲ نفر از جمله ۱۹ کودک به شهادت رسیدند.

علاوه بر این در نتیجه بمباران یک خانه مسکونی در اردوگاه خان‌یونس، ۴ فلسطینی دیگر نیز توسط ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

یک خانه دیگر نیز در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه از سوی ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی بمباران شد.

از سوی دیگر «عدنان ابوحسنه» مشاور رسانه‌ای آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل متحد اعلام کرد که این آژانس به صورت روزانه محل مدارس و مراکز حضور آوارگانی که زیر نظر آنروا قرار دارند را به صهیونیست‌ها اعلام می‌کند.

آژانس آنروا اعلام کرد که نظامیان صهیونیست در جریان تازه‌ترین رخ‌دادهای ساختمان‌های وابسته به این آژانس قرار گرفته‌اند و هدف قراردادن مدرسه‌های وابسته به این آژانس خلاف قانون‌های بین‌المللی است.

علاوه بر این هلال احمر فلسطین هم اعلام کرد که کادر پزشکی بیمارستان المعمدانی غزه برای سومین روز پیاپی در محاصره هستند و مناطق پیرامونی این بیمارستان نیز گاه و بی‌گاه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به شدت بمباران می‌شود.

هلال احمر فلسطین از جامعه بین‌الملل خواست که به صورت فوری از کادر هلال احمر و تمامی کادر پزشکی محاصره شده در بیمارستان المعمدانی حمایت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    خدایا به شرفت قسم، کافیه، خدایا نابودی آل یهود رو هر چه سریعتر محقق کن الهی آمین
  • ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    ما فلسطینی هارو همیشه تشویق به محو و نابودی اسرائیل میکردیم و الان بیچاره ها تنها موندن و از زمین و هوا آتش میباره و ما هم تو کارهای روزمرمون هستیم .رئیس جمهور میره شهر کرد.تلویزیون برنامه شاد خودمونی پخش میکنه .فوتبال سر جاشه .خلاصه انگا نه انگار غزه شده کربلا
  • ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    8 0
    شرمنده .رومون سیاه که پیشتون نیستیم.علی اصغرهای زمانه به خاک و خون کشیده شدن
  • ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    مردم مصر و اردن باید قیام کنن و برن کمک فلسطینی ها
  • ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    این ی بمب ممنوعه است. دقت کنید بدون تخریب ساختمان چقدر کشته داده. احتمالا صوت بسیار بلنده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس