شهردار غزه: اشغالگران اسرائیلی روزانه در غزه نسل کشی می‌کنند

شهردار غزه اعلام کرد به دنبال ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شرایط زندگی انسانی در این منطقه، غیر قابل تحمل شده و حجم مشکلات و رنج مردم غیر قابل توصیف است.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های عربی، «یحیی السراج» در این باره گفت: ما به طور روزانه توسط رژیم صهیونیستی مورد نسل کشی قرار می گیریم و شرایط زندگی در غزه غیر قابل تحمل شده است.

از سوی دیگر، عدنان ابوحسنه مشاور اطلاع رسانی آژانس کاریابی سازمان ملل متحد با اشاره به بمباران مدارس و اماکن آموزشی توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ما روزانه موقعیت مدارس و مراکز استقرار پناهجویان تحت مدیریتمان را به اسرائیل اعلام می کنیم.

آژانس آنروا پیشتر اعلام کرده بود که یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از ساکنان غزه آواره شده‌اند. این آژانس گزارش داده است، ۱۵۵ پناهگاه در جنوب نوار غزه و تعدادی دیگر در شهر غزه و شمال این باریکه وجود دارد که قادر به فراهم کردن امکانات لازم برای آوارگان نیستند.

شبکه الجزیره نیز امروز شنبه با ارایه گزارشی اعلام کرد: بمباران زیرساخت‌های نوار غزه به خصوص نانوایی‌ها موجب کمبود نان در این منطقه شده و بسیاری از خانوارهای فلسطینی در معرض گرسنگی شدید قرار گرفته‌اند.

در هفته‌های گذشته با وجود بمباران مستمر نوار غزه، صهیونیست ها گذرگاه‌های منتهی به این منطقه را نیز مسدود کرده‌اند و گزارش‌های میدانی حاکی از تمام شدن آذوقه ذخیره شده توسط مردم فلسطین ساکن این باریکه است. گفته می‌شود صهیونیست ها حتی نانوایی‌ها را بمباران می‌کنند تا مردم گرسنه بمانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 1
    مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....مرگ بر اسراییل و آمریکا .....
  • ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    پس حماس حماسه ساز کجاست که قرار بود جای جای غزه را قبرستان سربازان دشمن کند یکروز هم نتوانستید جلو دشمن را بگیرید واقعا یکباره از تونلها بیرون بیائید دشمن را تارومار کنید تونل که برای جنگیدن نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس