کد خبر 1546720
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
رحمتی در نساجی ماندگار شد

نشست اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی برای تعیین تکلیف اوضاع این تیم برگزار و در پایان مقرر شد رحمتی به‌عنوان سرمربی تیم به کار خود ادامه دهد و کادر فنی نیز تقویت شود.

به گزارش مشرق، نشست اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی امروز با حضور صادق درودگر مدیرعامل باشگاه، امیرحسین فتحی رئیس هیات مدیره، حمید بایندریان، ایزد سیف‌الله‌پور، امیر عرب و هومن افاضلی برگزار و در این جلسه پیرامون شرایط و عملکرد تیم در هفته‌های اخیر و بررسی شرایط بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این نشست و بعد از صحبت‌های اعضای هیات مدیره، آنها حمایت خود را از سرمربی تیم اعلام کرده و مقرر شد تمرینات تیم از فردا مجدداً از سر گرفته شود.

همچنین طبق صحبت‌های صورت‌گرفته بین رحمتی و اعضای هیات مدیره باشگاه، مقرر شد کادر فنی نساجی تقویت و یک عضو جدید به جمع کادر فنی تیم اضافه شود.

سرمربی نساجی امروز دو نفر از مربیان مدنظر خود را به باشگاه معرفی کرد که قرار است بعد از بررسی گزینه‌ها توسط اعضای هیات مدیره، نهایتاً تا پایان امشب این عضو جدید کادر فنی معرفی شده و از فردا در تمرینات شرکت کند.

گفتنی است، باشگاه نساجی از رسانه‌های گروهی و هواداران فهیم نساجی درخواست می‌کند اخبار این جلسه را از طریق کانال رسمی باشگاه پیگیری کنند.

این تصمیم درحالی صورت گرفت که سید مهدی رحمتی بعد از شکست برابر ذوب آهن از بازیکنان تیم خداحافظی کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اسماعیل ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    ببینید ما هم با تعویض مربی مخالف هستیم بعضی مواقع اشتباهات مربی نسبت به جذب بازیکن جدید هم غلط است ضمنا رحمتی مقدار زیادی بی تجربگی در جذب بازیکن جدید انجام داد ماهم فوتبال را میفهمیم به این بازیکنان هیچ مربی نمی‌تواند چیز جدید یاد بدهد نساجی زمان افولش رسیده با این مربی ترسم از این است دوباره مردم قایمشهر در ورزشگاه ناسزا بگویند آقا حدادیان نگذار با حرکت اشتباه شما داستانهای بدی در استادیوم وشهر رخ دهد مراقب باش حدادیان این آرامش را با پولت از مردم نگیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس