کد خبر 1515879
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
مهدی رحمتی

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: تیمش برای لیگ بیست و سوم با جوانگرایی که درفصل نقل و انتقالات انجام داده، نیاز به صبوری هواداران و حمایت آن‌ها در طول فصل دارد.

به گزارش مشرق، سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: تیمش برای لیگ بیست و سوم با جوانگرایی که درفصل نقل و انتقالات انجام داده، نیاز به صبوری هواداران و حمایت آن‌ها در طول فصل دارد.
سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال نساجی درنشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پیکان تهران در قائمشهر گفت: ساختار تیم ما کاملا تغییر کرده و نسبت به گذشته کاملا جوان شده است و از همه رسانه‌ها، هواداران و مسئولان درخواست دارم، صبر داشته باشند و این زمان را به بازیکنان جوان تیم بدهند تا بتوانند خودشان را با شرایط جدید وفق بدهند.

وی ادامه داد: چند سال شرایط حضور تماشاگر به دلیل کرونا مهیا نبود و بازیکنان، چون شرایط را تجربه نکرده‌اند، ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرند، اما با چیزی که من از بچه‌ها می‌دانم، آمادگی این را دارند که اتفاقات بزرگی را برای باشگاه رقم بزنند. من این قول را از هم اکنون می‌دهم که تمام اعضای تیم تمام توانشان را برای سربلندی نساجی و استان مازندران بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در بخش دیگری از این نشست خبری با بیان اینکه این تیم زودتر از دیگرتیم‌های لیگ برتری اقدام به شروع تمرینات کرده و تاکنون سه مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشته است، افزود: یکی از مهمترین موضوع‌هایی که مورد تاکید کادر فنی و شخص بنده بوده و از بازیکنانم از روز اول خواسته‌ام این بوده که نظم و انضباط را به شدت رعایت کنند. ما هم سعی کردیم سرلوحه کارمان نظم و انضباط باشد و به استثنای دو، سه اتفاق که در اردوهای اول رخ داد، دیگر مشکل و بی‌نظمی نداشتیم.

وی ادامه داد: از چهارشنبه فصل جدید لیگ برتر شروع می‌شود و بازیکنانم توجیه هستند و می‌دانند که مقابل هواداران خونگرم نساجی بازی می‌کنند. شرایط را طوری پیش بردیم که بازیکنان با حمایت هواداران یک بازی هجومی و چیزی که درخور نام نساجی باشد را در زمین ارائه بدهند.

رحتمی در خصوص اینکه از جذب بازیکنان تیم راضی است و آیا این تیم در حد بازی‌های آسیایی بسته شده است؟ پاسخ داد: از هواداران، رسانه‌ها و مسئولان می‌خواهم به بازیکنان تیم فرصت بدهند تا توانایی خود را نشان دهند. برای اولین بار در تاریخ باشگاه نساجی بازیکنی فردا در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد که از تیم پایه به تیم بزرگسالان رسیده است.

وی افزود: بازیکنانی که در پست‌های مختلف جذب شدند، بسته به شرایط و بودجه باشگاه بوده و چیزی که نساجی در سال‌های قبل نداشته، جوانی بوده و در این فصل سعی کردیم بازیکنان جوان را به نساجی بیاوریم.

هر تیمی آرزوی داشتن بازیکنان نساجی را دارد

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد، بازیکنان جوان هم نیاز به فرصت دارند. بازیکن‌های جوانی داریم که مقابل ۱۰۰ هزار نفر هم بازی کرده‌اند، اما این جو ممکن است روی عملکرد برخی از بازیکنان جوان نتیجه عکس داشته باشد.

رحمتی افزود: من به تک تک بازیکنان تیمم ایمان دارم. بازیکنان تیم من را هر تیم دیگری در لیگ برتر آرزوی داشتن آن‌ها را دارد. به هر حال در آخر هم من باید پاسخ بدهم.

هم در لیگ و هم در آسیا باید آماده باشیم

وی در ادامه گفت:از فردا لیگ جدید برای تیم جدید نساجی شروع می‌شود و ما باید خودمان را هم در لیگ برتر و هم بازی‌های آسیایی آماده کنیم. امیدوارم از همین شروع فصل در کنار هم باشیم، تیم ما در آسیا باید تکامل خودش را نشان بدهد. اگر یک بازی تیم به هر دلیلی نتیجه نگیرد، نباید تیم را به باد انتقاد بگیرید و بازی‌های بعدی را از دست بدهید.

او اضافه کرد: باید اتفاقات گذشته را فراموش کرد و اجازه بدهیم تیم بازی کند. بعد از بازی دوباره با هم حرف می‌زنیم.

خبرنگار ایسنا از مهدی رحمتی در خصوص اینکه چه زمانی شرایط برای حضور بانوان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر فراهم خواهد شد؟ گفت: خیلی خوب است که باشند. در تمرین ما هم خانم‌ها زیر باران با خانواده آمده بودند.

سرمربی تیم نساجی مازندران با انتقاد از شبکه‌های اجتماعی گفت: خانواده‌ها از هم دور شده‌اند و در خانه هر کسی سرش توی گوشی است! حضور خانواده در ورزشگاه شاید باعث شود که خانواده‌ها از فضای مجازی که آفت زندگی‌ها شده، فاصله بگیرند. در این دو ساعت شور و شعف ایجاد می‌شود و با انرژی می‌توانند به خانه برگردند و انرژی خوبی داشته باشند.

تیم نساجی مازندران در نخستین بازی‌اش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ چهارشنبه ۱۸ مرداد در ورزشگاه وطنی قائمشهر میزبان تیم پیکان تهران است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس