کد خبر 1542008
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
استقلال معادلات لیگ را برهم زده است/ هیچکس برای پول قهر نمی‌کند!

کارشناس فوتبال با بیان اینکه تنها اتفاقی که می تواند مانع موفقیت استقلال شود حاشیه هاست گفت: این تیم با صدرنشینی در لیگ معادلات را برهم زده است چرا که ابتدای فصل چنین تصوری وجود نداشت.

به گزارش مشرق، نصرالله عبداللهی در مورد عملکرد آبی پوشان در لیگ برتر گفت: استقلال بازی به بازی پیش می رود و توانسته با بضاعتی که دارد نتایج خوبی هم کسب کند ، این که فصل را با حاشیه های بسیار شروع کرد حالا به آرامش رسیده و این اتفاق باعث شده تا نتایج خوبی هم بدست بیاورد.

وی ادامه داد: نظم تیمی، حفظ سازمان دفاعی، هماهنگی خط دفاع و حضور یک دروازه بان آماده باعث شد تا استقلال مقابل آلومینیوم اراک دروازه اش باز نشده تا به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کند ، با اینکه یکی از مهره های اصلی خط دفاع اخراج شد اما شیرازه تیم از هم پاشیده نشد و بازیکنان استقلال با حمایت از هم و انجام یک بازی منطقی سربلند از زمین خارج شدند.

بازیکن سابق آبی پوشان تهران در پاسخ به این پرسش که رمز موفقیت استقلال در هفته های اخیر چیست گفت: اتحاد، همدلی ، یکرنگ بودن و صداقت تیمی باعث موفقیت استقلال شده است و همه با توان بازی می کنند و کسی به دنبال مقصر نمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

احتمال کسر امتیاز از استقلال قوت گرفت

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد بلانکو در اولین بازی برای استقلال گفت: او در دیداری به میدان آمد که فضای سنگینی داشت. اخراج مرادمند شرایط را تغییر داده بود. قضاوت در مورد بلانکو زود است. باید چند بازی به او فرصت دهیم تا خود را با تیم و جو ورزشگاه هماهنگ کند. مطمئن هستم نکونام بی دلیل او را به استقلال نیاورده و در آینده بیشتر از او خواهیم شنید

وی در خصوص دیدار استقلال برابر شمس آذر قزوین که پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد گفت: نکونام معادلات لیگ را با نتایجی که کسب کرده بهم زده است. برخی ها اعتقاد داشتند استقلال هرگز به صدر جدول نخواهد رسید اما می بینیم آبی پوشان تهرانی با اختلاف ۲ امتیاز با رقیب سنتی خود صدرنشین جدول هستند. بازیکنان یک نکته را فراموش نکنند هر بازی تا پایان لیگ سخت و حساس است. آنها نباید دچار غرور شوند . شمس آذر از آن حریفان است که می تواند برای استقلال دردسر ساز شود.

عبدالهی در پایان و در خصوص صحبتهای سرپرست و بازیکنان پرسپولیس در مورد استقلال گفت : بهتر است این دوستان نتیجه نگرفتن مقابل ملوان را با حمله به استقلال توجیه نکنند. اینکه یک بازیکن دوست دارد پایین ترین رقم قرار داد را بگیرد به خودش مربوط است نه دیگران. هیچکس در استقلال برای پول قهر نمی کند. از سرمربی گرفته تا مربی و بازیکن برای موفقیت تیم از پول می‌گذرند تا بتوانند دل هواداران را شاد کنند. پس بهتر است حریف قدیمی به فکر حل مشکلات تیمش باشد نه دخالت در کار خانوادگی تیم استقلال.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    4 6
    عبداللهی دیگه کیه . بعد از 6 سال باختن دوباره اینا اومدن صدر گوش فلک را کر کردن . بزار نیم فصل بشه
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      0 0
      ۶ سال باختن؟ خخخخخ پس کی بود یه فصل کامل نباخت؟😂
  • گواه صادق IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    4 6
    اولا ابتدای لیگ هستش در ثانی هم از پرسپولیس وهم از سپاهان امتیاز کسر شده ،در هر حال باید همه یاری کنند تا استقلال سردمداری کنه
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      0 0
      اون یک امتیاز لنگو بدن بازم زیرمونه😂
  • مافیا سرخ IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    4 2
    درود به شرفت عمو نصی
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    5 2
    الان که خیلی زوده این حرف ها زده بشه !!!!!! از اول معلوم بود این هیاهوها برای تحریک هوادارانه !!!! بالاخره حواد آقای عزیز شاگرد کی روشه
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      0 0
      افتخار از این بالاتر؟ شاگردی کیروش کبیر افتخاره.شما همون نوچگی دلالهای کرواتو کنید
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    3 5
    مگه اینکه خودتون از خودتون تعریف کنید البته سوابق نشون داده با دو تا نتیجه داغون همه تون شمشیر رو از رو بستین و حمله کردین به تیم
  • خ IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    این همان چیزیست که فوتبال ایران به ان نیاز دارد .ایتقلال میتواند رکورد مجیدی را تکرار کند
  • وحید IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    جواد شاگرد کی‌روش وحشی است.
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      0 0
      قهریا نازمحمدی شاگرد کیه؟
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      0 0
      کیروش خوب فشارتون داده تو این چندسال
  • NL ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    جونم اقا جواد لالیگایی.جونم اقا مهدی سرطلایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس