کد خبر 1541517
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲
خاک بر سر! (گفت و شنود)

روزنامه صهیونیستی ‌هاآرتص نوشته است: نظامیان اسرائیل به تصور این که نیروهای حماس درون ساختمان بوده‌اند، ساختمانی را با توپ و راکت ویران می‌کنند و بعد متوجه می‌شوند که تعدادی کودک را کشته‌اند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: تلویزیون رژیم صهیونیستی صحنه‌ای از یک ساختمان بتنی که دیوارهای آن فروریخته و ساختمان نیز در آتش سوخته است را نشان داد که یک نظامی اسرائیلی مقابل آن ایستاده و با آب و تاب می‌گوید درون این ساختمان ۱۸ کودک بودند که رزمندگان حماس با تیراندازی و پرتاب نارنجک ساختمان را منهدم کرده و بعد، هر ۱۸ کودک را سر بریده‌اند!

گفتم: با تیراندازی و پرتاب نارنجک چگونه توانسته‌اند این دیوارهای بتنی را منهدم کنند؟! بعد از انهدام آن ۱۸ کودک چگونه زنده مانده‌اند؟! و رزمندگان حماس چگونه و چرا کودکان را از زیر آوارها بیرون کشیده و کشته‌اند؟!

گفت: اتفاقاً روزنامه صهیونیستی ‌هاآرتص نوشته است نظامیان اسرائیل به تصور این که نیروهای حماس درون ساختمان بوده‌اند، ساختمان را با توپ و راکت ویران می‌کنند و بعد متوجه می‌شوند که تعدادی کودک را کشته‌اند! و...

گفتم: خود این نظامی صهیونیست که این داستان ساختگی را نقل می‌کند و می‌گوید با چشمان خودش صحنه را دیده! هنگام حمله حماس کجا بوده و چرا هنوز زنده است؟!

گفت: چه عرض کنم؟!

گفتم: یارو می‌گفت رفته بودم شکار شیر، تفنگم گیر کرد و شیر آمد و مرا خورد! پرسیدند پس چرا زنده‌ای؟! گفت؛ خاک بر سر این زندگی! این هم شد زندگی؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱ IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    19 2
    حماس هم دست پرورده ایران است واز روشهای انها استفاده می کند
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      4 13
      تو هم ابلیس‌زاده‌ای و از اسرائیل حمایت می‌کنی
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      1 1
      اینده جهان و اخر زمان متعلق به مومنین و صالحان است و این وعده ایست که تخلفی در ان نیست چه امثال شما دوست داشته باشید و چه نداشته باشید
    • عوام IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      2 0
      حرفهای منطقی و مستدل کیهان بدجوری حال شما را گرفته اگر شرافت دارید منطقی جواب کیهان را بده، کُلی گویی هیچ ارزشی ندارد
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 24
    نظامیان پوشک لازم صهیونیستی آرزوشونو در خواب خودشو نو جلوی یک رزمنده حماس ببینن که مشغول جنگ تن به تنن ، ولی وقتی از خواب بلند میشن تشکشون نیاز به آفتاب داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس