کد خبر 1537326
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹
دیدار محمود عباس با بایدن لغو شد؟

برخی گزارش‌ها به نقل از یک مقام فلسطینی حاکی است محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار خود با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را لغو کرده است.

به گزارش مشرق، گزارش ها حاکی از این هستند که محمود عباس، رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار برنامه‌ریزی شده خود با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را پس از حمله به یک بیمارستان در غزه که منجر به شهادت بیش از ۵۰۰ فلسطینی شد، لغو کرده است.

خبرگزاری آمریکایی آسوشویتدپرس به نقل از مقام مسئولی در دولت فلسطین گزارش داد که رئیس تشکیلات خودگردان دیدار آتی خود با رئیس جمهور آمریکا در امان را در اعتراض به حملات رژیم اسرائیل به غزه لغو کرده است.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه در شهر امان اردن با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیش از سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به سرزمین های اشغالی دیدار و گفتگو کرد.

وزارت بهداشت فلسطین از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت حدود ۵۰۰ نفر خبر داد. این وزارت‌خانه پیش از این هشدار داده بود که بیمارستان‌های غزه به سبب قطعی برق و اتمام سوخت عملا در آستانه تعطیلی و فروپاشی قرار دارند.

در پی بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سه روز عزای عمومی اعلام کرد. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سه‌شنبه شب این جنایت را محکوم آن را مصداق بارز نسل‌کشی خواند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    از همیت و غیرت عرب بوی نبردید جزء خیانت
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس