موشک‌های نقطه‌زن حزب الله؛ تهدیدی راهبردی برای رژیم صهیونیستی

یک نظامی ارشد ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی خواستار درک این واقعیت شد که موشک‌های نقطه زنی که حزب‌الله لبنان در اختیار دارد، تهدید راهبردی بسیار بزرگ برای تل آویو است.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، یک افسر ذخیره ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی اذعان کرد که موشک‌های دقیق و نقطه زن حزب‌الله یک تهدید راهبردی بزرگ پیش روی این رژیم است و سامانه‌های رهگیری آن نمی‌توانند با این موشک‌ها مقابله کنند.

«امیر آویوی» در مصاحبه با شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به جدی بودن تهدید موشکی حزب الله برای این رژیم پرداخت و به ناتوانی سامانه‌های رهگیری ارتش اشغالگر برای مقابله با این موشک‌ها اذعان کرد.

وی در اظهاراتی دلیل هشدارهای خود را این گونه توضیح داد و گفت: موشک، راکت نیست. ما می‌توانیم مسیر راکتی را که پرتاب شده است، رهگیری کنیم و این کار برای ما آسان است، اما موضوع موشک کاملاً متفاوت است.

آویوی افزود: ما نمی‌توانیم اجازه دهیم توانایی‌های حزب‌الله در زمینه موشک‌های نقطه زن گسترش یاید و عملیات ارتش اسرائیل در یک دوره زمانی طولانی بر خنثی کردن این تلاش حزب الله متمرکز شده است.

این مقام ارشد صهیونیست اذعان کرد که تل آویو در محقق ساختن این هدف خود ناکام بوده است و حزب الله به تدریج در حال تقویت توانمندی‌های خود است، در حالی که «اسرائیل» کار خاصی انجام نمی‌دهد.

گفتنی است که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در فوریه ۲۰۲۲ تاکید کرد که مقاومت لبنان طی سال‌ها تلاش موشک‌های خود را به موشک‌های نقطه زن تبدیل کرده است و به ارتش اشغالگر درباره توهم جستجوی این موشک‌ها و اماکن ساخت آن هشدار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    1 1
    موقع جنگ حمله وگشت هوایی وپناهگاه روی بی اثرش میکنه
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      0 0
      اگه بی اثر بود الان بیروت هم مثل غزه می شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس