شکست در دربی جبران شد؛ رئال بالاتر از بارسلونا

تیم فوتبال رئال مادرید هفته هفتم لالیگا را با برد برابر لاس‌پالماس و کسب ۳ امتیاز این به پایان برد و به رده دوم جدول صعود کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رئال مادرید در هفته هفتم لایگا در دیداری خانگی پذیرای لاس‌پالماس بود. در این بازی که از ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه شب آغاز شد شاگردان کارلو آنچلوتی با آرایش ۲-۱-۳-۴ به زمین رفته و بازی را آغاز کردند.

در شرایطی که تلاش‌های رئالی‌ها تا لحظات پایانی نیمه نخست بی‌نتیجه مانده بود در وقت‌های اضافه این نیمه، براهیم دیاز از داخل محوطه جریمه توپ را وارد دروازه لاس‌پالماس کرد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر کهکشانی‌ها به پایان برسد.

در این نیمه ۵۲درصد توپ و میدان در اختیار سفیدپوشان مادرید بود و آنها موفق شدند ۱۸ موقعیت گل خلق کنند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۴ ارسال رودریگو کافی بود تا خوسلو با ضربه سر و به شکلی زیبا توپ را به گوشه دروازه آلوارو وایس بفرستد تا بازی ۲ بر صفر شود.

از جمله اتفاقات مهم این بازی مصدومیت داوید آلابا در دقیقه ۴۱ بود تا تعداد مصدومان رئال افزایش یابد.

با توجه به وضعیت این بازیکن باید منتظر ماند تا شرایط او بعد از بررسی کادر پزشکی رئال مشخص شود.

همچنین در این بازی، هواداران متعصب رئال که از باخت تیم محبوب خود برابر اتلتیکو در هفته گذشته ناراحت بودند در دقیقه ۱۴ کارلو آنچلوتی را تشویق کردند تا نشان بدهند همچنان از وی حمایت می‌کنند.

با این نتیجه رئال مادرید به رده دوم جدول صعود کرد و با یک اختلاف امتیاز بالاتر از بارسلونا قرار گرفت،‌لاس پالماس نیز با ۵ امتیاز در رده هفدهم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس