تقدیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از اقدامات دولت برای راهپیمایی اربعین

کمیته اجتماعی شورای ائتلاف که با حضور چهره های متخصص ذیل گفتمان اصیل انقلاب اسلامی تشکیل شده، آمادگی خود را برای ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده به سکان دار جدید وزارت‌خانه اعلام می‌کند.

به گزارش مشرق، کمیته اجتماعی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن تبریک هلول ماه ربیع الاول، از حسن اعتماد مجلس شورای اسلامی در جهت اعطای رای اعتماد به وزیر محترم ورزش و جوانان تقدیر می نماید. رویه و اهتمام مجلس یازدهم در مساعدت و یاری دولت مردمی امری ارزشمند و حائز اهمیت بوده که امیدواری به حل مسائل کشور را در میان آحاد مردم افزایش داده است.


این انتخاب فرصت بسیار مغتنمی در اختیار جناب آقای مهندس کیومرث هاشمی که از چهره های خوش نام ورزش کشور هستند و سوابق کاری خرد تا کلان در حوزه ورزشی را در کوله بار تجربیات خود به همراه دارند، فراهم کرده است تا حوزه ورزش و جوانان، به رشد و بالندگی شایسته ای دست پیدا کند. مرور محورهای کاری و برنامه های وزیر محترم در جلسه رای اعتماد، نوید بخش طراحی و برنامه ریزی حساب شده ای است که می‌تواند این مهم را محقق سازد.


قطعا توجه به ظرفیت ها، نیازها و مسائل حوزه جوانان در کنار شبکه مسائل ورزش کشور از محورهای کلیدی و اساسی برنامه های وزیر محترم خواهد بود چرا که ظرفیت نیروی جوان مهم ترین سرمایه کشور برای رشد و پیشرفت همه جانبه است و محور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز توجه و عطف نظر به همین مسئله می باشد. موضوعی که وزیر محترم ورزش و جوانان نیز دیروز در مجلس به تفصیل به آن پرداخت و از برنامه های کاری خود در این زمینه سخن گفت.


این کمیته که با حضور چهره های ورزشی و علاقه مند در سطح کشور و ذیل گفتمان اصیل انقلاب اسلامی تشکیل یافته است، ضمن تبریک به وزیر محترم و آرزوی توفیق در جایگاه خدمت به جوانان و جامعه ورزشی کشور، آمادگی خود را برای ارائه نظرات، پیشنهادات و نیز بیان انتقادات سازنده به سکان دار جدید این وزارت خانه اعلام می دارد. "اللهم قو علی خدمت جوارحی"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس