کد خبر 1525688
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
قوانین خطیر برای کارمندان باشگاه استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال برای کارمندان این باشگاه قوانین سفت و سختی را وضع کرده که آنها از امروز (دوشنبه) موظف به اجرای آن بودند.

به گزارش مشرق، به طور معمول تمام اخبار باشگاه استقلال به تیم فوتبال ختم می‌شود و کمتر خبری از ساختمان علامه جنوبی و کارمندانی که در این محل مشغول به کار هستند به بیرون درز پیدا می‌کند!

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال از امروز قوانین سفت و سختی را برای کارکنان ساختمان علامه جنوبی وضع کرده است. قوانینی که روی تابلوهای تمامی طبقات باشگاه نصب شده و همه از این پس به جز مدیران ارشد موظف به اجرای آن هستند!

این قوانین چیست؟

قانون اول: از این پس کارمندان باشگاه استقلال حق ورود به ساختمان را قبل از ساعت ۷:۳۰ ندارند. شاید در گذشته برخی از کارمندان برای فرار از ترافیک و ورود به محدوده طرح ترافیک زودتر در محل کار خود حاضر می‌شدند، اما از این پس موظف هستند به انتظار بنشینند تا در باشگاه بر روی آنها باز شود! البته اگر کارمندی نیز دیرتر از ساعت ۸:۳۰ در محل کار خود حاضر شود با جریمه روبه‌رو خواهد شد.

قانون دوم: کارمندان به جز مدیرعامل، معاونان و اعضای موظف هیئت مدیره باشگاه استقلال، برای خروج از ساختمان باشگاه در ساعات اداری می‌بایست ساعت ورود و خروج را ثبت کنند.

قانون سوم: همه کارمندان به غیر از افرادی که توسط مدیرعامل، معاونان و اعضای موظف هیئت مدیره به حضور آنها اعلام نیاز شود باید محل باشگاه را در پایان ساعت اداری ترک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس