کد خبر 1522846
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
واکنش مانیکونه به غیبت سید حسین در تیم ملی: بهترین‌ها دعوت شده‌اند

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد نفرات دعوت شده به اردوی آتی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، آنتونیو مانیکونه درمورد اردوی جدید تیم ملی فوتبال ایران و دلیل غیبت سید حسین حسینی در این اردو برای بازی‌های دوستانه با بلغارستان و آنگولا، اظهار داشت: وقتی بازیکنان را دعوت می‌کنیم، فقط درمورد آنهایی که دعوت شده‌اند، صحبت خواهیم کرد. از دید ما نفرات دعوت شده بهترین‌ها هستند.

وی درمورد کار کردن با امیر قلعه‌نویی، گفت: خیلی خوب است و کار کردن با او را خیلی دوست دارم. واقعا یک مدیر بزرگ است و به همکارانش خیلی احترام می‌گذارد. همیشه مثبت فکر می‌کند و همین طور مربیان دیگر تیم ملی هم خیلی خوب هستند. ۵ نفر هستیم و ۲ ویدئو آنالیزور خیلی خوب داریم. گروه ما خیلی خوب است و خوب هم کار می‌کند. از لحاظ اخلاقی و انسانی نیز شرایط خوبی دارند.

دستیار ایتالیایی امیر قلعه‌نویی در تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا مهم‌ترین ویژگی سرمربی این تیم، قدرت مدیریتی‌اش است، توضیح داد: موردی که خیلی از قلعه‌نویی خیلی دوست دارم، صادق بودن است و در ارتباطاتش همانی است که می‌بینیم. خیلی واضح در ارتباطاتش صحبت می‌کند. در دنیای فوتبال امروز در بحق تکنیکی و تاکتیکی این صراحت لهجه خیلی نکته مهمی است. در دنیای امروزی ارتباط خوبی داشتن خیلی مهم است.

مانیکونه درمورد نطقه ضعف و قوت فوتبال ایران، پاسخ داد: واقعا خیلی دوست دارم استادیوم‌ها را ببینم که برخی از آنها در ایران خیلی زیبا هستند. به این کار خیلی علاقه دارم و واقعا شاید بازیکنان خیلی خوبی هم باشند که می‌توانند در سطح بین‌المللی مطرح باشند.

وی درمورد اینکه از زمان حضورش در ایران کدام بازیکن به چشمش آمده که می‌تواند در اروپا رشد کنند، اظهار داشت: ترجیح می‌دهم هیچ نامی نبرم اما برخی بازیکنان در ایران هستند که می‌توانند در خارج از کشور هم بازی کنند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران درخصوص شانس قهرمانی این تیم در جام ملت‌های آسیا، عنوان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد و ۱۱۰ درصد برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنیم. مصاحبه ۶_۵ مربی حاضر در جام ملت‌ها را دیدم که همگی می‌خواهند این جام را فتح کنند اما فقط یک تیم قهرمان خواهد شد که صد در صد تلاش کند و صد در صد برای رسیدن به نقطه هدف نهایی متحد باشد. واقعا سعی می‌کنیم ایرانی ها را به این جام بزرگ ملت‌های آسیا مفتخر کنیم.

مانیکونه درخصوص رقبای اصلی ایران، عنوان کرد: ژاپن رقیب اصلی ما است. در کنارش استرالیا و کره‌جنوبی نیز تیم‌های خیلی قوی هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    1 0
    جناب شان میتوانند علت دعوت سرباز سرلک به تیم خودشان (نه تیم ملی) رو توضیح بدن.
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    2 0
    چه جوری لنگی که سه تا بازیشو داور با گل افساید براش دراورده اینهمه بازیکن ازش دعوت شده؟به جاش باید داورای بازیای لنگو دعوت میکردید تیم ملی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس