کد خبر 1520744
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
پرسپولیس

قهرمان سال گذشته‌ لیگ، باز هم از ترکیب دو بازی قبلی استفاده کرد اما حریف در هفته‌ گذشته و برابر سپاهان نشان داد در انتقال مثبت یا همان ضدحمله یکی اژ بهترین تیم‌های لیگ است.

به گزارش مشرق، نمایش سرخپوشان درست مثل زننده اولین گل به تیمشان عجیب بود. آن‌ها در این دیدار هم با کمترین لمس توپ به دروازه می‌رسیدند روی دروازه بیرانوند موقعیت خلق می‌کردند.

اما پرسپولیس؛ یحیی خیلی زود احتمالا به همان بن‌بستی خواهد خورد که در یکی دو فصل اخیر هم به آن برخورده بود. پرسپولیس به ورطه تکرار افتاده و شاید کیفیت بازیکنانش باشد که این موضوع آنقدر دیده نمی‌شود.

سرخپوشان سازماندهی فوق‌العاده‌ای دارند، توپ را به خوبی به گردش در می‌آورند و احتمالا بهترین تیم لیگ در انتقال هستند. اما ایراد کجاست؟

یحیی در فصل گذشته هم نشان داد مقابل لایه‌های دفاعی و تجمع دفاعی، ایده پیچیده‌ای ندارد سعی می‌کند مثل همیشه با تعدد نفرات در کناره‌ها و کارهای ترکیبی و در نهایت توپ بلند، به دروازه حریف برسد.

اما وقتی کار گره می‌خورد تنها راه پرسپولیس و گل‌محمدی معمولا خلاقیت نفرات است. ترابی هنوز با روزهای آمادگی فاصله دارد، شهاب زاهدی آن مهاجمی که فکر می‌کردند نبود و همه‌ امید یحیی برای این موضوع و روزهای سخت، احتمالا یاسین سلمانی جوان است.

باید منتظر باشیم و ببینیم سرنوشت این پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی چه می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IT ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    0 1
    هر تیمی در طول فصل نیاز به شوک دارد تا کادر فنی و بازیکنان به خودشان بیایند شوک به پرسپولیس در همین ابتدای فصل با بازی مقابل ذوب آهن وارد شده است که به موقع بوده است تا همه از کادر فنی تا بازیکنان به اشتباهات خود پی ببرند نیمه دوم بازی با ذوب آهن بازیکنانی وارد زمین شدند که جای آنها بر روی نیمکت نبود و تیم منسجم تر و هجومی تر شد این نشان می دهد کادر فنی هنوز به ترکیب ایده آل دست پیدا نکرده است با این وجود پرسپولیس تیمی است که پتانسیل قوی قهرمانی دارد اگر به اشتباهات خود نبازد
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    6 0
    اشتباه فرمایش فرمودی ارگان رسمی لنگ خبر ورزشی، تا کمیته داوران یار است بر لنگی مپیچ/ گر کمیته داوران برگشت صد لنگ هم به هیچ
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    1 0
    فقط 4 هفته داورا بازیا رو واسه لنگ درنیارن همه لنگیا علیه گلممد شعار حیا کن رها کن میدن.خودشونم خوب میدونن مربی نیست.یه بازیکن نمیتونی اسم ببری که این کشفش کرده باشه.هر چی بازیکن گرفته ستاره بوده اکثرشونم فوتبالشون افت کرده.یه نمونش دیاباته.تو استقلال اقای گل شد رفت لنگ کلا 4 تا دونه گل نزد کلی هم هزینش کردن.جالبه همین دیاباته وقتی تو استقلال بود تمام رسانه ها دلواپس مبلغ قراردادش بودن و قراردادشو رسانه ای کردن ولی پارسال که تو لنگ بود کسی نگران حیف و میل بیت المال مسلمین نشد
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    3 0
    با این وصف بیرون آوردن سروش اشتباه بدی بود! انهم در حالیکه مقصر اصلی بیرانوند بود که اینروزها حسابی هوایی شده! غرور بیجا ببش از هر مهاجمی برای درواره بان خطرناک است.
  • TR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    1 0
    چه روزهای سخت؟ فعلا که هفته پیش داورها موجب بردش شدند و اینهفته با گل افساید داورها موجب مساویش شدند؟ دقیقا از کدوم روز سخت صحبت میکنید ؟! تا فرداسیون و کمیته داوران و .. پشتش هستند؟! چقدر وقیح هستین شماها
  • رضا IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    3 0
    پرسپولیس در واقع تیم چهاردهم جدول رده بندی لیگ است ولی با مداخله فدراسیون فوتبال و کمیته داوران آن را به رده های بالای جدول می آ ِورند ! واقعیت این است که ۷ امتیاز واریز شده در فصل جاری فقط با مداخله داوران بوده و الا این تیم حداکثر ۲ امتیاز داشت.
  • لنگ حقیر IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    15 0
    نگران نباشید تاج و افشاریان بی همه ....کار رو واسه یایا در میارن
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    0 0
    واقعا فکر میکنی یحیی مربیه ؟ یا اصلا تیم منفور حکومتی نیاز به سرمربی داره ؟ داورها فکر کردی وظیفه ذاتیشون چیه ؟ شما یه هویج بزار جای یحیی و یازده تا کمبوزه هم بزار جای بازیکنهای لنگ . بازم داور وسط و کمکهاش نمیزارن کمبوزه ها ببازن . برانکو هم با لنگ قهرمان میشد و لنگی جماعت میگفتن ما با دانش برانکو قهرمان میشیم . دانش برانکو بعد از تیم منفور حکومتی معلوم شد : 3 بازی در لیگ عربستان و تیپا و اخراج و درجا زدن تیم عمان . داور را از لنگ بگیر میرسه به سجده ی شکر بقا .
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    1 0
    واقعا اگر‌ پول و کیفیت فردی بازیکنان پرسپولیس نبود با این مربی که فقط استعدادکُشی بلده (رضا اسدی، عبدی، پاکدل، عمری، گوهری و...) پرسپولیس به هیچ کجا نمی‌رسید. واقعا پرسپولیس یه مربی با دانش و جسور مثل ربیعی یا تارتار یا ساکت نیاز داره. وگرنه با پول‌پاشی‌های بی‌حد و حصر هر تیمی رو میشه در کورس نگه داشت.
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    7 0
    آخه لنگ هم شد تیم
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    2 0
    نگران نباشید داورها هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس