کد خبر 1520506
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰

به گزارش مشرق، کانال حرف حساب در ایتا مطلبی را با عنوان نسخۀ پزشک برای قاب‌گرفتن نیست، برگرفته از صفحه ۲۳۰ کتاب اخلاق فاضل نوشته آیت الله فاضل لنکرانی را منتشر کرد:

به یاد دارم که استاد بزرگوار ما مرحوم آیت الله بروجردی در مورد ارتباط با قرآن این مثال را بیان می‌کردند: اگر پزشک متخصص، مرض فرد بیماری را تشخیص دهد و دارو و درمان او را هم بنویسد، ولی بیمار به‌جای این‌که به محتوای نسخه عمل کند، برای آن نسخه یک قاب بسیار گران‌قیمت تهیه کرده و نسخه را داخل آن قاب قرار دهد و در اتاقش نصب کند، عقلا دربارۀ این بیمار چه نظری دارند؟!

به او می‌گویند: آیا تو برای این به دکتر مراجعه کردی که نسخه‌اش را قاب کنی و هر روز که چشمت به آن افتاد، برایش احترام قائل شوی یا هدف، عمل به مضمون آن است؟!

این برخوردی که امروز با کتاب الله تعالی انجام می‌گیرد، کاملا مانند برخورد بیماری است که آن‌گونه با نسخۀ دکتر برخورد می‌کند و هیچ عاقلی نمی‌تواند این را بپذیرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    1 1
    عالی بود. آفرین
  • TR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    0 2
    الان مثلا داری ایتا و پیامرسان داهلی رو تبلیغ میکنی؟ جواب آه میلیونها بیکار شده اینستاگرام رو چطوری میدی؟
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      1 0
      آره داره تبلیغ داهلی ها رو میکنه ، خب که چی؟ اینستا و واتس آپ داشتن کار خودشون رو میکردن، مقصر بسته شدنشون ماییم؟؟ یا اونها که با سواستفاده از این بستر کشور رو به هم ریختن؟؟ تو جواب خون شهدایی که به ناحق ریخته شد رو چجوری میخوای بدی؟ از طرفی الان همه توی اینستا فعالن همچین هم که میگی نیست.
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    1 1
    مسئول باید دراجراعمل کنه این اراجیف توجیه نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس