ترامپ

رئیس جمهور پیشین آمریکا مدعی شد جرمی مرتکب نشده و فقط به دلیل جنگ برای سلامت انتخابات دستگیر خواهد شد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا ادعا کرد هیچ کس اندازه او برای سلامت انتخاباتی نجنگیده است و به همین دلیل است که به زندان فرستاده خواهد شد.

براساس گزارش برکینگ نیوز، او در این خصوص گفت: برای انجام این کار (ادعای تلاش برای سلامت انتخابات) من فردا بعدازظهر در جورجیا با افتخار دستگیر خواهم شد. خداوند آمریکا را برکت دهد.

ترامپ در پستی در Truth Social (شبکه اجتماعی خود) نوشت: «برای اولین بار در سه سال گذشته، میهن پرستان شجاع آمریکایی می‌توانند در دادگاه نشان دهند که چگونه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ تقلب و دزدیده شد».

پیش از این هیات منصفه در شهرستان فولتون ایالت جورجیا، پس از تحقیقات درباره تلاش‌های مشکوک او برای لغو نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰، ترامپ را متهم کردند، او تأیید کرد که در ۲۴ آگوست (فردا پنجشنبه ۲ شهریور) تسلیم دادگاه خواهد شد. بر اساس گزارش‌های رسانه ها، رئیس جمهور سابق قبلاً با پرداخت وثیقه ۲۰۰۰۰۰ دلاری برای آزادی خود موافقت کرده است.

ترامپ به همراه چند تن دیگر، در کیفرخواستی شامل ۴۱ فقره اتهام که توسط هیأت منصفه‌ای در بخش فالتون صادر شده با اتهاماتی شامل اخاذی روبرو شده‌اند. تاکنون هیچ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا نبوده که در چهار پرونده با نزدیک به یکصد اتهام جنایی مواجه است، اما ترامپ قصد دارد با این اقدامات این‌گونه نشان دهد که در عرصه سیاسی همواره رفتار غیرمنصفانه‌ای با او صورت گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    2 0
    دموکراسی یعنی همین رئیس جمهور هم خطا کند قانون قانون است
  • US ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    2 0
    به ترامپ باید گفت اگر دوست نداری از آمریکا برو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس