کد خبر 1519846
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
برتری روسونِری در هفته اول سری‌آ +فیلم

آخرین بازی از هفته نخست سری آ ایتالیا با برتری خارج از خانه آث‌میلان همراه بود.

به گزارش مشرق، در هفته اول سری آ ایتالیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ بولونیا در خانه پذیرای میلان بود که این بازی در نهایت با شکست ۲ بر صفر میزبان خاتمه یافت.این بازی در شرایطی با قضاوت لوکا پایرتو به میزبانی ورزشگاه رناتو دال آرا آغاز شد که میلان در ۲۴ تقابل گذشته خود برابر بولونیا فقط یکبار شکست خورده بود.

در دقیقه ۱۱ این بازی ارسال بلند میلانی‌ها پشت مدافعان بولونیا کافی بود تا تیجانی ریندرز، اولیویه ژیرو را در موقعیت گلزنی قرار بدهد و شلیک شماره ۹ آث‌میلان نخستین گل این دیدار را به ثبت رساند.

در ادامه شاگردان استفانو پیولی حملات بیشتری را بر روی دروازه بولونیا تدارک دیدند و در دقیقه ۲۱ شوت سرکش کریستین پولیشیچ به تور دروازه بولونیا بوسه زد.

دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند تا با سپری کردن نیمه مربیان ۴۵ دقیقه دوم را آغاز کنند. در نیمه نخست مایکل ابیشر از بولونیا با کارت زرد مواجه شد.
با شروع نیمه دوم تئو هرناندز در دقیقه ۵۱ کارت زرد گرفت تا دو تیم در تعداد کارت‌های زرد مساوی شوند. تلاش دو تیم در نیمه دوم با گلی همراه نبود تا این بازی در پایان ۹۰ دقیقه وقت‌های قانونی با برتری ۲ بر صفر میلان به پایان برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس