کد خبر 1514317
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شرق طوباس

نظامیان صهیونیست در ادامه اقدامات سرکوبگرانه خود علیه فلسطینیان به مناطقی در کرانه باختری حمله ور شدند.

به گزارش مشرق، نظامیان صهیونیست بامداد امروز به شهرک برقین در غرب جنین در کرانه باختری یورش بردند.

شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به شماری از منازل در این شهرک یورش برده و سه جوان فلسطینی را بازداشت کردند و به سمت نامعلومی بردند.

همچنین نظامیان صهیونیست به شهرک الزیابده در جنوب جنین در کرانه باختری حمله ور شدند.

منابع محلی اعلام کردند که در جریان این یورش، درگیری‌هایی رخ داد که طی آن یک جوان فلسطینی زخمی شد.

همچنین نظامیان صهیونیست به قباطیه و ام التوت هم حمله کردند.

سرنگونی یک پهپاد رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

مبارزان فلسطینی یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در شرق طوباس در کرانه باختری سرنگون کردند.

منابع محلی گزارش دادند که مبارزان فلسطینی یک پهپاد رژیم صهیونیستی را پس از به پرواز درآوردن آن از سوی صهیونیست‌ها از گذرگاه نظامی تیاسیر در شرق طوباس ساقط کردند.

این در حالی است که دامنه مقاومت در کرانه باختری به شکل گسترده در کرانه باختری به ویژه در سال جاری افزایش یافته است و این به سبب افزایش جنایات اشغالگران علیه فلسطینیان است.

مرکز داده‌های فلسطینی معطی در گزارشی تاکید کرد که ماه گذشته ۱۱۳۲ عملیات مختلف مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی به ثبت رسیده است. این عملیات‌ها شامل ۹۷ مورد تیراندازی و درگیری مسلحانه بوده است که ۳۳ عملیات تنها در شهر جنین اتفاق افتاده است. در نتیجه عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در ماه گذشته دو صهیونیست به هلاکت رسیده و ۵۰ نفر دیگر زخمی شدند.

بدین گونه شمار کشته‌های اسرائیلی از ابتدای سال جاری تاکنون به ۲۸ نفر افزایش یافته است. البته این آمار طبق اعتراف رسمی رژیم صهیونیستی است و بدون شک آمارهای واقعی بسیار بالاتر از این است.

ماه جولای گذشته ۲۸ فلسطینی هم در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی و شهرک نشینان اشغالگر به شهادت رسیدند.

بامداد سوم جولای گذشته هم عملیات نظامی دو روزه دشمن صهیونیستی علیه اردوگاه جنین آغاز شد که در رویارویی قهرمانانه مقاومت با اشغالگران، یک نظامی اسرائیلی به هلاکت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند و خسارت زیادی به جنگ افزارهای دشمن وارد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس