کد خبر 1514713
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
جِنین، برگی دیگر از دفتر بی‌پایان شکست‌های نتانیاهو

باتوجه به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات گذشته در منطقه جنین و با توجه به حضور نیروهای مقاومت در کرانه باختری، احتمال یورش مجدد نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری وجود دارد.

سرویس جهان مشرق - پس از ناکامی عملیات رژیم صهیونیستی در منطقه جنین در هفته های گذشته، این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک، رژیم صهیونیستی دست به یک عملیات دیگر در کرانه باختری بزند. وزارت جنگ رژیم صهیونیستی یک ماه پس از عملیات جنین، مجددا از وضعیت این منطقه و حضور نیروهای مقاومت فلسطین نگران شده است.

به گفته وب سایت صهیونیستی news1 تشکیلات خودگردان که بر علیه مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی همکاری میکند، حدود ۶۰۰ پرسنل امنیتی را در شهر جنین مستقر کرده است، اما جرأت ورود به اردوگاه جنین را در حال حاضر ندارد. مقامات رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم دستور دادند پس از عملیات در اردوگاه جنین از ورود به منطقه جنین خودداری کند تا به نیروهای خودگردان اجازه دهد تا علیه نیروهای مقاومت فلسطین اقدام کنند، اما تشکیلات خودگردان از پس این امر برنیامده است.

احتمال یورش مجدد رژیم صهیونیستی به کرانه باختری
ارتش اسرائیل به زود مجبور به بازگشت به جنین خواهد بود

رژیم صهیونیستی مدعی است که نیروهای مقاومت فلسطینی در تلاش هستند تا از سرزمین‌های کرانه باختری، جبهه جدیدی علیه اسرائیل بگشایند و از این مناطق موشک‌هایی را به سمت سرزمین های اشغالی پرتاب کنند. صهیونیست ها از تبدیل شدن کرانه باختری به منطقه ای شبیه غزه، شدیدا وحشت دارند، از این رو احتمال این امر وجود دارد که ارتش این رژیم در آینده نزدیک، دست به یک عملیات احتمالی در کرانه باختری بزند.

از سوی دیگر، وضعیت سیاسی داخلی رژیم صهیونیستی و مسئله امتناع نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی از حضور در فعالیت های نظامی،‌ این احتمال را تقویت می‌کند که دولت رژیم صهیونیستی برای انحراف افکار داخلی در سرزمین های اشغالی از مسئله اصلاحات قضائی،‌ در آینده دست به یک عملیات نظامی در نقاط فلسطینی کرانه باختری بزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید اصفهان IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    چهل سال است همش همیت حرف ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس