کد خبر 1511614
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
والیبال ایران در سیطره سالارهای یقه‌باز/ عطایی هم نتوانست

دبیرکل فدراسیون والیبال جذب مربی خارجی را پروسه طولانی دانست و گفت: برای رسیدن به نتیجه به زمان نیاز داریم.

به گزارش مشرق، میلاد تقوی در گفت‌وگویی درباره مذاکره فدراسیون والیبال با برخی مربیان خارجی گفت: فدراسیون به دنبال تقویت کادر فنی تیم ملی والیبال است و در این شرایط برخی گزینه هم مدنظر فدراسیون است اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم.

وی در مورد مذاکره فدراسیون با استفان آنتیگا و تمایل او برای همکاری با والیبال ایران عنوان کرد: مربیان مختلفی برای مذاکره مطرح شدند ولی اینکه آیا آنتیگا هم جزو گزینه‌ها هست را باید داورزنی توضیح دهد. باید ببینم با توجه به شرایط فدراسیون با کدام مربی می‌توانیم به نتیجه برسیم. تا به الان هیچ یک از گزینه‌ها به مرحله نهایی نرسیدند.

دبیر فدراسیون والیبال تأکید کرد: تمام مربیانی که فدراسیون با آن‌ها مذاکره کرده تمایل اولیه را داشتند که وارد مذاکره شدند ولی جذب مربی خارجی پروسه طولانی دارد و به این سرعت نتیجه نمی‌دهد. فدراسیون شرایط خاصی دارد و باید ببینم آیا مربیان بزرگ دنیا قبول می‌کنند با این شرایط به تیم ملی ما بیایند.

وی گفت: برای جذب مربی خارجی باید مسائل اقتصادی و مالی به طور دقیق در نظر گرفته شود. خیلی از مربیان بزرگ خارجی علاقه دارند با والیبال ایران کار کنند، از آن طرف فدراسیون هم تمایل به همکاری با آن‌ها دارد اما هنوز زود است در مورد نتیجه آن صحبت کنیم.

دبیر فدراسیون والیبال در مورد جذب مربی خارجی تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: کار خیلی سختی است. برای جذب مربی خارجی مسائلی مثل موافقت شورای برون مرزی، صدور ویزا و… نیاز است. ما حداقل بین دو هفته تا یک ماه زمان نیاز داریم که به توافق اولیه برسیم. بعد از آن وارد پروسه حقوقی می‌شویم که باز هم به توافقات هر دو طرف بستگی دارد و نیاز به زمان داریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس