کد خبر 1507405
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
شکایت دسته جمعی از باشگاه پرسپولیس/ حساب سرخپوشان برای چندمین بار بسته می‌شود+سند

باشگاه پرسپولیس با شکایت دسته جمعی بازیکنان یک رشته غیر فوتبالی مواجه شده است.

به گزارش مشرق، تیم واترپلو پرسپولیس در فصل ۱۳۹۸-۱۳۹۹ با در اختیار داشتن اکثر بازیکنان کلیدی از جمله میثم سالمی، امیرحسین اعرابی، حامد خانبانان، سهیل رستمیان، پیمان اسدی، مهدی یزدانخواه، امید آقایی، فربد صبوری، اشکان ایرانپور، یزدان احمدی، امیر رضایی، آیدین بیات و مهدی رزاقی به مربیگری علیرضا امیریان توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر این رشته را از آن خود کند.

این در حالی است که با وجود گذشت چهار سال از این اتفاق بازیکنان آن تیم موفق به دریافت مطالبات و تسویه حساب با این باشگاه نشده‌اند. به همین دلیل هم تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم تمام کارهای مربوط به شکایت از این باشگاه را انجام داده و قرار شده وکیل آنها این هفته برای مسدودی حساب باشگاه پرسپولیس اقدام کند.

گفتنی است این قراردادها مربوط به زمان حضور محمد حسن انصاری‌فرد است و حتی این نفرات بارها با مسئولان وقت باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شدند تا بلکه بتوانند به حق و حقوق قانونی خودشان برسند اما در نهایت هیچ اتفاقی رخ نداد. نکته جالب این است حتی خود مسئولان باشگاه پرسپولیس در این میان به فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نیز نامه‌ای ارسال کردند و در آن اعلام کردند که این بدهی را قبول دارند اما مشخص نیست چرا هنوز اقدامی برای تسویه حساب با اعضای واترپلو این تیم انجام نداده‌اند.

البته پیش از این اعلام شده بود حساب باشگاه پرسپولیس به دلایل مختلف بسته است و در صورتی که حساب این باشگاه باز شده باشد توسط واترپلوئیست‌های سابق این باشگاه مجددا بسته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قرمزته IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    5 0
    خخخ. تا قربانزاده گفت پرسپئلیس پولداره همه هجوم آوردن
  • اسد IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    1 0
    قربان زاده که کوره اینا رو نمی بینه
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    3 1
    جای هیگونه ناراحتی نیست، در کمتر از چشم بهم زدنی وزارت متبوع لنگ مبالغ شونو پرداخت می کنه
  • نصیر IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    0 0
    استراماچونی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس