کارگاه شعر «شب‌های پروانه‌ای» با حضور دانشجویان پزشکی برگزار شد

در کارگاه شب‌های پروانه‌ای شعر نو نیمایی تدریس و دانشجویان زیادی شعرخوانی داشتند، از سوی دیگر مراسم گرامی‌داشت روز قلم همراه با جشن تولد ناصرپروانی از طرف دانشجویان برپاشد.

به گزارش مشرق، کارگاه شعر شب‌های پروانه‌ای در خانه موزه اخوان ثالث برگزار شد.

بر اساس این گزارش، کارگاه که به همت کانون‌های فرهنگی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سال‌هاست زیر نظر «ناصر پروانی» برقرار است. سیزدهم تیرماه در فضای خاطره‌انگیز خانه اخوان ثالث پذیرای جمع کثیری از دانشجویان، پزشکان و شعرا و علاقه‌مندان به ادبیات بود.

در این جلسه عمدتاً به تدریس شعر نو نیمایی گذشت، دانشجویان زیادی شعرخوانی داشتند، مراسم گرامیداشت روز قلم برگزار و جشن تولد ناصرپروانی از طرف دانشجویان برپاشد.

این جلسه که همزمان با روز قلم بود مباحث آموزشی تدریس در خصوص قالب‌های شعر نو نیمایی و مضامین شعر نو نیمایی و صنایع ادبی که بیشتر در شعرهای نو نیمایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تدریس شد. همچنین در مورد جنس کلماتی که عمدتاً المان‌های طبیعی هستند در شعر نونیمایی صحبت شد و شعرهای نو نیمایی زیادی خوانده و به صورت کارگاهی با هنرجویان صحبت شد.

در این محفل حضورگروه پزشکی، پیراپزشکی اعضای هیأت علمی و دانشجویان پزشکی مثل سایر کارگاه شب‌های پروانه‌ای سیطره داشت و فضا علمی و آکادمیک بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس