کد خبر 150520
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۲

مدير روابط پرديس سينمايي ايران درباره‌ عرضه‌ي عروسك‌هاي كلاه‌قرمزي و پسرخاله هم سخن گفت و با گلايه از نحوه‌ عرضه آنها بيان كرد: پيش از اكران فيلم سينمايي «كلاه قرمزي و بچه ننه» پخش كننده‌ عروسك‌ها دو عروسك كلاه قرمزي و پسرخاله را در مدل‌هاي مختلف و با قيمتي بين 6 هزار تا 15 هزار تومان عرضه مي‌كرد. اما پس از اكران، پخش كننده قيمت ارزانترين اين عروسك‌ها را به 12 هزار تومان رسانده است كه همين امر باعث افت شديد به فروش آنها شده است.

به گزارش مشرق، حميدرضا ناجيان ـ مدير روابط عمومي پرديس سينمايي ايران ـ در گفت‌وگو با ايسنا، با مثبت ارزيابي كردن وضعيت سينماها در اكران عيد فطر گفت: خدا را شكر وضعيت فروش گيشه سينماي ايران همانطور كه پيش‌بيني مي‌كرديم بسيار خوب است و اكنون از رونق خوبي برخوردار هستيم.

وي ادامه داد: «كلاه‌قرمزي و بچه ننه» فروش بسيار عالي دارد و دو فيلم «ضد گلوله» و «بي‌خداحافظي» هم فروش‌شان بد نيست. اكران اين سه فيلم در سينماي ايران شرايطي را رقم زده است كه ما مجبور هستيم سانس‌هاي ويژه‌اي را براي مخاطبان‌مان در نظر بگيريم.

ناجيان درباره‌ي احتمال اكران فيلم «تو و من» در كنار سه فيلم عيد فطر هم اظهار كرد: اكنون «كلاه‌قرمزي و بچه ننه» بيشتر فضاي اكران را گرفته است. چراكه اين فيلم براي مردم نوستالژي بسيار زيادي دارد و ساير فضاي اكران هم در اختيار دو فيلم ديگر است. فكر مي‌كنم اگر «تو و من» در كنار اين سه فيلم اكران شود ضربه خواهد خورد.

مدير روابط پرديس سينمايي ايران در پايان سخنانش درباره‌ي عرضه‌ي عروسك‌هاي كلاه‌قرمزي و پسرخاله هم سخن گفت و با گلايه از نحوه‌ عرضه آنها بيان كرد: پيش از اكران فيلم سينمايي «كلاه قرمزي و بچه ننه» پخش كننده‌ عروسك‌ها دو عروسك كلاه قرمزي و پسرخاله را در مدل‌هاي مختلف و با قيمتي بين 6 هزار تا 15 هزار تومان عرضه مي‌كرد. اما پس از اكران، پخش كننده قيمت ارزانترين اين عروسك‌ها را به 12 هزار تومان رسانده است كه همين امر باعث افت شديد به فروش آنها شده است.

حسين اسلامي ـ مدير پرديس سينمايي اريكه ايرانيان ـ هم در سخناني وضعيت فعلي اكران را فوق‌العاده توصيف و بيان كرد: فروش «كلاه قرمزي» در پرديس اريكه بسيار عالي است و دو فيلم «ضد گلوله» و «بي‌خداحافظي» هم فروش خوبي دارند، اما در هر صورت به كلاه قرمزي نمي‌رسند.

وي افزود: پرديس اريكه ايرانيان پرفروش‌ترين سينماي تهران براي فيلم «كلاه‌ قرمزي و بچه ننه» بوده است و ركورد فروش ما در اين مدت به روزانه 18 ميليون تومان هم براي اين فيلم مي‌رسد. حتي بعضي شب‌ها هم ما مجبور مي‌شويم براي ساعت يك‌ونيم بامداد هم سانس ويژه در نظر بگيريم.

پارسي‌نژاد ـ مدير سينما عصر جديد ـ كه سرگروه فيلم سينمايي «ضد گلوله» محسوب مي‌شود هم درباره‌ اكران فيلم‌هاي عيد فطر گفت: واقعا بايد بگويم دو هفته‌ي گذشته اكران فيلم‌ها بسيار خوب بوده است، به ويژه فيلم «كلاه قرمزي» كه تقريبا اكثرا مخاطبان را به سينما كشانده است.

وي درباره‌ي فروش «ضد گلوله» در اين سينماي سرگروه هم خاطرنشان كرد: طبيعتا فروش «ضد گلوله» به «كلاه قرمزي» نمي‌رسد، اما فروش اين فيلم از «بي‌خداحافظي» بهتر است.

احمدي ـ مدير پرديس زندگي ـ هم فروش «كلاه قرمزي و بچه ننه» را بسيار خوب دانست و اظهار كرد: در حال حاضر كلاه قرمزي و بچه ننه در پرديس زندگي فروش بسيار خوبي دارد. البته قرار بود در ايام عيد فطر 5 فيلم اكران شود، اما اكنون تنها سه فيلم اكران شده است و گويا گفته مي‌شود از هفته‌ي آينده «تو و من» هم به فيلم‌هاي اكران شده اضافه خواهد شد.

مدير پرديس زندگي افزود: اين پرديس سينمايي 5 سالن دارد كه در سه سالن آن فيلم‌هاي عيد فطر و در دو سالن ديگر دو فيلم «همه چي آرومه» و «خوابم مي‌آد» اكران شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس