کد خبر 1498634
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
دستگیری ۵۸۹ سارق و کشف ۷۶۰ فقره سرقت

جانشین پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله اول طرح مبارزه با سرقت اماکن خبر داد و گفت: با تلاش پلیس در این طرح ۵۸۹ نفر سارق دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار فرامرز به گذر جانشین پلیس آگاهی فراجا اظهار داشت: مرحله اول طرح مبارزه با سرقت‌های اماکن که در استان‌های سراسر کشور اجرا شد با تلاش و اقدامات شبانه روزی مأموران تعداد ۵۸۹ نفر سارق دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح تعداد ۷۶۰ فقره سرقت کشف و حدود ۶۱ نفر مالخر دستگیر شدند ضمن هشدار به شهروندان برای جلوگیری از سرقت تاکید کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلاجات زیاد در منزل و در یک مکان مشخص و ناامن جداً خودداری شود.

جانشین پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: سارقان حرفه‌ای از محل‌های احتمالی، نگهداری و اختفا طلا، جواهر و وجوه نقد اطلاع دارند بنابراین اگر قصد سفر دارید وجوه نقد و طلاجات خود را به صندوق‌های امانات بسپارید.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تصریح کرد: هموطنان در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته یا اطلاعات خود را با مراکز پلیس و کلانتری‌ها به اشتراک بگذارند که کمک مؤثری در کشف و شناسایی مجرمان خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 0
    فردا با قرار وثیقه آزاد میشن
  • ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    همه توصیه میکنیم با اطمینان بیجا به اسباب بازیهایی مثل حفاظ، درب، قفل، گاوصندوق، دوربین و دزدگیرهایی که به اسم ضد سرقت تو منزل و محل کار نصب میکنند بدون دریافت ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت باعث بیچارگی خانواده نشن و هر چیزی برای غیر ممکن کردن ورود سارقین میخرند حتما از فروشندگان معتبری بخرند که اولا امروز نیومده باشند و فردا دیگه اثری ازشون نباشه و دوم اینکه فقط به تجهیزاتی اطمینان کنند که فروشنده برای تضمین ضد سرقت بودن مطلق اون تجهیزات، ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سراقت ارائه کنه و هرگز به عباراتی مثل ضد برش، ضد اسید، ضد سرقت، حفاظتی، وقت بیشتری از دزد تلف میکنه، کار دزد را سخت میکنه، دزد را فراری میده و ... مطلقا اهمیت ندن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس