پژمان فر: فردی که شائبه صلاحیت دارد رسما شایسته ریاست فدراسیون فوتبال نیست

عضو کمیسیون اصل نود مجلس: سوریه امروز مسیر سازندگی خود را طی می‌کند و این مهم نتیجه در کنار هم قرار گرفتن کشورهای مقاومت است که معادلات را به نفع خود تغییر می‌دهند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در رابطه با سفر اخیر رئیس جمهور به سوریه گفت: امروز در دنیا معادلات بلوک‌بندی قبلی تعیین‌کننده نیس، آمریکا هژمونی خود را کاملا از دست داده و تبدیل به شیر بی‌یال و کوپالی شده است که حتی در شیر بودن او نیز تردید داریم و گربه‌ای بیش نیست.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه هیچ کدام از سیاست‌ها و اقدامات آمریکا در منطقه به نتیجه نرسیده است گفت: سوریه امروز مسیر سازندگی خود را طی می‌کند و با دنیا تعامل دارد و این مهم نتیجه در کنار هم قرار گرفتن کشورهای مقاومت است که معادلات را به نفع خود تغییر می‌دهند.

وی بیان کرد: امروز نه تنها در سوریه، در یمن، عراق، افغانستان و همه کشورهای منطقه سیاست‌های امریکا طرفدار ندارد. علی رغم پنهان کاری فراوان در کشورهای اروپایی نیز از امریکا فاصله می‌گیرند و این یعنی فروپاشی یک جریان استکباری که امام راحل وعده آن را داده بودند و رهبر معظم انقلاب نیز به این موضوع اشاره کرده بودند.

پژمانفر با بیان اینکه اعتبار سوریه با مقاومت بالا رفته است گفت: بشار اسد و مردم سوریه می‌دانند حیات امروز کشورشان و حضور معنادار کشورهای دیگر در این کشور در سایه مقاومت حاصل شده است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان ۱۳ اردیبهشت سال جاری در صدر هیئتی اقتصادی و سیاسی (پس از گذشت سیزده سال از آخرین سفر رئیس جمهور ایران به دمشق در سال ۸۸) به سوریه سفر کرد و مورد استقبال پرشور مردم و دولت سوریه قرار گرفت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    این رو شخصا به شما گفتند!یا خودت کشف فرمودی؟!
  • محمدحسن IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    اورپابرای خود پوتین فقط گوشت لایی دندونه .انگلیس وآمریکا هم مرزی با اورپا ندارند.بعد بایدن وقت سلاخی اورپا شروع میشه عین اوکراین.روسیه اورپا با اتم نابود کنه باسه آمریکامهم نیست!آمریکا یکی قلبش مهم دیگری اسرائیل!
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    آمریکا جدیدا خودش را به خریت کور معندل زده است البته قبلا افراط و تفریط داشت استکبار پستتر از شیاطین و حیوانات است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس