یاد راموس ترس به دل رئال انداخت/ اما و اگر مادریدی‌ها برای مصدومیت مودریچ

مصدومیت مودریچ پیش از بازی حساس مقابل منچسترسیتی، هواداران این تیم را یاد خاطره تلخ گذشته انداخت.

به گزارش مشرق، روز گذشته باشگاه رئال مادرید تایید کرد که لوکا مودریچ به دلیل آسیب دیدگی از کشاله ران پای چپ به مدت ۲ هفته مصدوم خواهد بود.

به عبارتی ستاره کهکشانی‌ها در دیدارهای آلمریا، رئال سوسیداد و فینال جام حذفی مقابل اوساسونا غایب خواهد بود.

رئال مادرید در تاریخ ۱۹ اردیبهشت در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا است و طبق قاعده و اعلام رسمی باشگاه مادریدی،‌ مودریچ در این مسابقه نیز غایب خواهد بود.

با این حال، رسانه مادریدی گزارش داد که کادر درمانی رئال در تلاش است تا با حداکثر توان خود، بتواند مودریچ را به این مسابقه برساند.

یاد راموس ترس به دل رئال انداخت/ اما و اگر مادریدی‌ها برای مصدومیت مودریچ

آخرین بار که رئال مادرید سعی داشت که یک بازیکن مصدوم را به بازی لیگ قهرمانان اروپا برساند؛ به ۲ سال قبل و مصدومیت راموس بازمی‌گردد. مصدومیتی که اتفاقاً پاشنه آشیل تیم زیدان شد و توخل توانست با استفاده از اشتباهات مرگبار راموس استفاده کند و با حذف مادرید به فینال راه یابد.

نکته جالب توجه دیگر این است که در سال ۲۰۱۵ نیز چنین اتفاق مشابهی برای رئالی‌ها رخ داد. مودریچ پیش از دیدار نیمه نهایی با یوونتوس مصدوم شد و آنچلوتی از راموس در پست هافبک استفاده کرد ولی این ایده به ثمر ننشست و آلگری توانست رئالِ بدون مودریچ را شکست دهد به فینال راه یابد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس