کد خبر 1485092
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
پناه‌بردن مودریچ به پزشک معجزه‌گر

هافبک کروات رئال مادرید برای بهبودی سریع‌تر و رسیدن به بازی‌های دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به بلگراد سفر کرد.

به گزارش مشرق، لوکا مودریچ در دیدار برابر خیرونا که با شکست عجیب رئال مادرید همراه شد، آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه دهد. مودریچ در دیدار برابر با آلمریا نتوانست رئالی‌ها را همراهی کند تا گمانه‌زنی‌ها درباره مصدومیتش زیاد شود.

خبرگزاری اسپانیا اعلام کرد که نگرانی باشگاه رئال مادرید این است که آسیب‌دیدگی مودریچ از ناحیه همسترینگ باشد و در این صورت او دیدار رفت برابر منچسترسیتی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

مودریچ اصلا دوست ندارد که دیدار فینال جام حذفی و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست دهد و به همین خاطر به بلگراد سفر کرده است تا به دست به دامن خانم دکتری شود که لقب پزشک معجزه‌گر را به او داده‌اند. این دکتر با نام ماریانا کوواشووی، متخصص درمان آسیب‌دیدگی‌های عضله‌ای است و آسیب‌دیدگی چهره‌های سرشناس ورزش جهان از جمله نوواک جوکوویچ و دیگو کاستا را در سریع‌ترین زمان ممکن بهبود بخشیده است.

پیش از این هم دیگو کاستا در سال ۲۰۱۴ برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا به این پزشک مراجعه کرد و توانست در بازی فینال شرکت کند.

مودریچ امید زیادی دارد که این پزشک زن بتواند آسیب‌دیدگی‌اش را در سریع‌ترین زمان ممکن بهبود ببخشد تا بتواند در بازی‌های حساس پیش رو از جمله فینال جام حذفی اسپانیا برابر اوساسونا و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی شرکت کند.

دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی دیدار رفت خود را سه‌شنبه هفته آینده برگزار خواهند کرد. کادر فنی و هواداران رئال اصلا دوست ندارند که برابر تیم پرستاره و باکیفیت منچسترسیتی، مودریچ را که یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین بازیکنان تیم‌شان است، در اختیار نداشته باشند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس