کد خبر 1484181
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
تکذیب موجودی ۴۲۰ میلیاردی حساب آیت الله سلیمانی

محمد ایمانی از نقش شبکه نفرت پراکن و ضد روحانیت در ترور حجت السلام سلیمانی می گوید.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، در کانال تلگرامی خود در رابطه با شهادت حجت السلام سلیمانی نوشت:

آیت الله شهید عباسعلی سلیمانی (عضو مجلس خبرگان و امام جمعه‌ سابق زاهدان و کاشان)، نه به دست نگهبان بانک، بلکه توسط یک شبکه ترور شده است. ضارب می گوید هیچ شناختی از او نداشته است. رد پای قاتلان، به شبکه رسانه ای عنکبوتی می رسد که متولی نفرت پراکنی و ترور شخصیت روحانیت خدمتگزار هستند.

دستیاران این شبکه، اشرافیت سیاسی و اقتصادی سقوط کرده ای هستند که در طول دهه ها ناراضی تراشی کرده، اما به جای پاسخگویی، دائما مشغول عوام فریبی و تحریف بوده اند. چنان که خاتمی، یک روز قبل از ترور، با ادبیات رادیو اسرائیل و سازمان منافین گفت: "متاسفانه جمهوری اسلامی به حکومت اسلامی تمایل پیدا کرده، در حالی که منظور موسسان، حکومت آخوندی نبود"!

این در حالی است که خاتمی و هم طیفان او در کسوت روحانیت مانند هاشمی و روحانی، در طول چهار دهه غالبا مسند دار بوده اند! او هشت سال تمام، از تدلیس و تلبیس های روحانی حمایت کرد؛ دولتمردی که "خبرآنلاین" بهمن ۱۳۹۲ درباره یک قلم رفتار ناجوانمردانه اش نوشت:

"توزیع سبد کالا باشیوه‌ای که انجام شد،نه یک اتفاق بود و نه عملی که تبعات آن برای روحانی و مردانش غیرقابل پیش‌بینی باشد. او دقیقا همین ازدحام، دعوا و مرافعه و احیانا له شدن زیر دست وپا را پیش‌بینی می‌کرد و اصلا آن را برای پیشبرد استراتژی خارجی خود لازم داشت... اگر بتوان جایزه فستیوال جهانی را به خود گرفت، به تحقیری که بازیگران آن شدند، می‌ارزید"!

 شبکه نقش آفرین در ترور آیت الله سلیمانی

آیت الله سلیمانی، برخلاف مشی برج عاج نشینی امثال روحانی و خاتمی، ساده زیست بود و در میان مردم زندگی می کرد. او از دست اندرکاران فعالیت های جهادی و خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان و سیل زدگان و زلزله زدگان بود. اما رسانه های وابسته به سازمان منافقینُ سلطنت طلبان و بهائیت، بعد از جنایت اخیر، به دروغ شایعه کردند موجودی حساب بانکی وی، ۴۲۰ میلیارد تومان است.

در این میان، کانال خبرگزاری "خبر آنلاین" (وابسته به مدیران ارشد دولت روحانی)ُ به همان سیاق منافقین تیتر زد: "موجودی حساب آیت الله سلیمانی ۴۲۰ میلیارد تومان بود؟".

سپس کامنت هایی سراسر توهین و تهمت و هتاکی را ذیل متن منتشر کرد تا ترور شخصیت کامل شود:https://s8.uupload.ir/files/photo_2023-04-28_03-41-27_win8.jpg

مقدمات تحریف، لجن پراکنی و ترور شخصیت، در همین شبکه زنجیره ای آلوده و توسط رسانه هایی مانند انتخاب، عصر ایران، اعتماد، سازندگی، هم میهن و... انجام می شود. وقتی نفرت برآمده از فریب و دروغ انباشته شد، آنگاه جنایت آسان می شود. دستگاه های قضایی و اطلاعاتی باید رد پای جنایات مشابه را در این شبکه داخلی جست و جو کنند و البته این تعقیب، رافع مسئولیت بر زمین مانده وزارت ارشاد و ارتباطات نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 106
  • در انتظار بررسی: 25
  • غیر قابل انتشار: 32
  • ناشناس IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    72 22
    اگربه اینستگرام بریدشده جولانگاه ضدانقلاب ها مدام درحال دروغپردازی وتخریب مسوولان جمهوری اسلامی هستند احمق ها هم فریب اونها میخورند
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      1 0
      مشرق بی همه چیز از بازداشت رهبران حسینیون توسط نظام و تحویل اونا به علیف هم بگو واقعا شما شیعه هستید بی غیرتهای بیشرف
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      1 0
      خوب فیلترش کردم دیگه. کار بیشتری از دستم برنمیاد
    • تهرانی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      1 0
      متاسفانه خبر آنلاین بعد از حضور معزی دروغگوتر و متخلف تر شد. باید محاکمه بشه طبق قانون همه حتی دنیا
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      2 0
      چرا این غربگراها کلید ساز خاتمی اعوان انصارشان بی محافظ مثل این شهید بین مردم تردد نمیکنند ؟
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    51 22
    سری به تالار گفتگوی سایت های مثلا بورسی بزنید بجای "سهمیاب" ی شبانه روز در حال تبلیغ همین خط نفرت پراکنی و حمایت از براندازی و تغییر رژیم، بقول خودشان، و اهانت به مسئولان بلندپایه هستند. "ره آورد۳۶۵" روزه سال آنها جز این نیست.
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      1 0
      جناب شیخ انصاریان ایا در مساله کشته شدن مظلومانه و بدون اعلام قبلی ایت الله سلیمانی، احیانا خدای ناکرده نظری ندارین؟؟؟ امروز هم یک طلبه دیگر به ضرب چاقو نقش بر زمین شد ؟ کل یوم عاشوراست ایا هل من ناصر ینصرنی را نمی شنوی ؟!!!!!!!!!!
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    61 10
    البته کسانی هم که به روحانی مصونیت داده اند درخیانتهای اوشریکند
    • کیایی IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      احسنت به شما
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      11 2
      مرگ بر منافق مثل اصلاح طلب فاسق !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      1 0
      من نمیدانم آقای روحانی از خودش ودیدگاهش خجالت نمیکشد امیداست روزی بیدارشود
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    51 9
    سال هاست دروغ های علنی و حرف های هم جهت با شیاطین و دشمنان ایران شده کار اصلاحطلبان. البته منفور مردم ایران اند. نگران اثرگذاری شون نباشید. در رفراندوم ریاست جمهوری اخیر دیدیم که فرد مورد نظر خاتمیِ حقیر و منفور و هم‌جهت با دشمنان، بعد از آرای باطله شد! نگران نباشید. این اصلاحطلبان از همین منفور بودنشون عصبانی اند. در ۴ سال اخیر هر جا هرچی گفتند مردم برعکسش رو عمل کردند. تا همین نماز عید فطر پشت سر رهبر عزیز و حکیم که پوز عده ای رو به خاک مالوند.
    • GB ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      1 1
      اولا رفراندوم نبود و انتخابات بود. ثانیا همه چهره های تاثیرگذاری که ممکن بود رای بیارن رد صلاحیت شدن تا رئیسی رای بیاره. ثالثا یه نگاه به درصد مشارکت مردم و درصد آرای باطله بندازی هم بد نیست.
  • ایرانی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    42 8
    از ماست که بر ماست، اینهایی که میگی از کره مریخ نیومدن تو این مملکت، مجوز فعالیتشون را از جمهوری اسلامی گرفتند، بودجه از بیت المال هم دارن میگیرن و اینچنین منافقانه تیتر میزنند، اونوقت کی باید باهاشون برخورد کنه؟ لابد مردم، مسئولین چرا یه تکون به خودشون نمیدن، حتما بدشون هم نمیاد دیگه
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      2 10
      دموکراسی چیست
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    5 0
    عطر آن است که ببوید
  • علی افصحی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    44 11
    شهادت امثال آیةالله سلیمانی افشاء کنندهٔ جریان مرموزی است که تلاش کرده و می کند که روحانیت مردمی را از قدر و منزلت بیندازد. جریانی که نه کروات بسته و نه کت و شلوار به تن دارد نه! بلکه لباس روحانیت دزدیده اما سبک زندگی شیطان بزرگ آمریکایی داشته و همواره آن را تبلیغ می کند ! این جریان متقلب و منافق پیچیده که در چهره هایی چون « خاتمی » ،«روحانی » ، « محقق داماد » ،« کروبی » ، « موسوی خوئینی ها » و...مصداق یافته ، جریانی که « محمد مجتهد شبستری ، کدیور ،کرباسچی و... هم داشته که خود را خلع لباس کرده اند! چون هیچ نسبتی از ابتدا با روحانیت مردمی نداشته اند‌ . بدترین تهاجمات علیه روحانیت انقلابی از جانب همین روحانی نمایان است . بایسته است در برابر نفرت پراکنی این جریان ، مدعی العموم وارد موضوع شده و این نفرت پرکنی هدفمند به ارث رسیده از سازمان منافقین را مورد پیگرد جدی قرار دهد که چرا مزخرفاتی چون « رژیم آخوندی » را از منافقین به عاریت گرفته و به نظام مترقی جمهوری اسلامی ایران بر چسب لایچسبک می زنند. هر چند در کنار همهٔ این خباثت های مزوران روحانی نما و کمپانی خبر ساز و رسانه های رنگارنگ و پر تعداد در اختیار این جریان آلوده ، آوردهٔ معجزه آسائی دارد که شهادت هریک از روحانیت مردمی و انقلابی ،محشری کبری در جامعه و به ویژه محل خدمت و زادگاه و محل تحصیل این عالمان ربانی ، با حضور میلیونی مردم دلداده در مراسم وداع و تشییع از روحانیت خدوم به پا می کند. علاوه براین بیش از گذشته جریان روحانی نمای اشرافی و رسانه های زنجیریشان !!! را بی آبرو و بی حیثیت می کند. هدیه به روح مطهر آیةالله شهید سلیمانی و سلامتی و طول عمر امام خامنه ای صلوات.
  • یک بنده خدا IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    29 3
    چرا با این نارسانه ها برخورد نمیشه ؟ چرا صحت ادعاهای این ها بررسی نمیشه؟ در این کشور قانون مطبوعات وجود ندارد؟ چرا با دروغ های کثیف این نارسانه های متعفن برخورد نمیشه؟ در آمریکا رسانه ی فاکس نیوز به خاطر یک دروغ میلیون ها دلار جریمه میشه اونوقت در این کشور نارسانه های متعفن هر روز دروغ میگن و نظارتی نیست چرا؟ تا حالا وارد سایت های اینها شدید مثل سایت کثیف برترینها ؟ چه فرقی میان این سایت ها و رسانه هایشان با آمریکایی ها و صهیونیست ها و اینترنشنال و بی بی سی و من و تو هست؟ مگه در کشور قانون و نظارت و غیرتی وجود نداره؟ انگار نیست باعث شرم و تاسفه که روز روشن یک روحانی که کاری نکرده را با تفنگ ترور میکنن بعد این نارسانه ها او را با دروغ و شایعه ترور شخصیت میکنن تا او را بین مردم خراب کنن و موفق هم میشن باعث تاسفه که‌ شهادت مظلومانه یک روحانی و زیرگرفتن یک روحانی دیگر اندازه پرتاب ماست یک جاهل بازخورد نداره آیا جامعه ما واقعا اسلامیه؟
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    10 60
    توهم توطئه دارید
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    21 4
    شبکه های فاسد و فساد
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    31 2
    در تمام دنیا نفرت پراکنی جرم حساب میشه و مرتکبین جرم چه شخص یا چه مالک سایت باشه باید جریمه مالی زیادی بده.
  • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    29 43
    روحانیون چه خدمتی به ما کردن
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      بعضیاشون به امثال تو خدمت کردن و به ملت و اسلام خیانت! اسامی در متن فوق اومده!
    • یک بنده خدا IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      هر خدمتی کردن توی عقب مونده ی بیشرف نمی فهمی
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      1 0
      بیشترین شهیدهمه اقشار در جبهه قشر روحانیت بوده!!؟ البته میدونم که بی بی سی و منافقین مغز و گوشت رو پر کردن سخته درک کنی توی اون همه قشر روحانیت بیشترین شهید رو داده باشه. آخ الزمان درک حقیقت سخت میشه
    • محمد IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      سلام حاجی ، من خیلی وقتا پیامهاتو می خونم می خوام بگم دوستت دارم. بنظرم جواب سئوالت خیلی ساده ست فقط کافی آثار علمی و دانشمندان برجسته ایرانی رو ، قبل از ورود اسلام و بعد از ورود اسلام مقایسه کنی (بختیار باشی)
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      همینکه سایه شاه و ارباب آمریکایش از سر شما کم شد کافیه شما که دنباله روی آمریکا هستی درک نمیکنی
    • علی IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      روحانیون حقیقی مثل علامه طباطبایی و حسن زاده آملی بسیار بسیار عالم بودند و علم ظاهر و باطن آموختند و فرهنگ حقیقی را آموزش دادند و آثارشان تا ابد برای کسانی که ارزش علم را میفهمند پایدار هست انشاالله
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      یکیش آزادی ... همینکه شما نیشت تا بناگوش بازه و دائم غر می‌زنی و کسی کاریت نداره، اسمش میشه آزادی ...
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      9 5
      شما خرپیرهای اسقاطی البانی چه خدمتی انجام دادین تاحالا
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      1 0
      خدمت روحانیت تربیت و تادیب انسان است که شما از ان بی بهره هستید و لذا این حق برای شما محفوظ است که نفهمید چه خدمتی کردن. باران که در لطافت طبعش خلاف نیست در باغ لاله روید و در شوره زار خس.
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    29 6
    لعنت خدا بر دشمنان اسلام
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    15 3
    اینها فک و فامیلاهای خودشون رو فقط راه میدند که بیاند کامنت بزارند،میگی نه،برو کامنت بزار اگه منتشر کرد.
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    26 6
    شهادتت مبارک .ولی جادارد از بعضی رسانه های بیشرف اینجا سخن راند رسانه های اصلاح طلب و معاند که جان دو روحانی در این چند روز گرفته شد. ولی انقدر انسان نبودند که به قدر یک سطل ماست خون این عزیران را تیتر روزنامه هایشان نکردند .این روزنانه ها فقط لجن زارها را تیتر میکنند و به ان بال و پر میدهند .رسانه های بیشرف ریشه تان با اه یک ملت و خون این شهداا خشک شود و کنار معاویه لعین ابدی جایگاهتان را پایدار کند لعنت بر رسانه های بی دین ضد خدا
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    22 1
    اگر درک می کردید این عقب نشینی ها و برخورد های پلورالیستی با جریان های بهایی و آتئیست و این احترام به عقاید و حذب حداکثری تنها نتیجه اش حریصتر شدن جریان ضد دین و جری تر شدن آنها است، این اتفاقات نمی افتاد. با این رافت اسلامی، ابهت حکومت را خرد کرده اید.
  • هموطن IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    30 6
    واقعا چرا برخورد جدی نمی کنند؟
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      18 3
      برخورد جدی یعنی یکی هم بلند شه دست ببره روی ماشه این جماعت رو عزادار کنه تا بفهمن دنیا رو یک پاشنه نمیچرخه والا 30 ساله که مشغول لجن پراکنیند
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    34 5
    تا وقتی توی این مملکت هزینه دروغ و تهمت و تشویش اذهان عمومی ناچیز باشه همینه
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    10 20
    جناب ایمانی سلام ؛سالانه حدود13هزارنفربراثرتصادفات کشته می شوندیابه عبارتی براثرمافیای کلان که نمی خواهداین سرمایه ازبین برود؛خب نظرتون چیه؟!بازم تقصیررسانه هاست؟!شماعادت داری همه چیزروباعینک محدودجناحی ببینی؟!
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      مثل آدم رانندگی کنند. عین آدم رانندگی نکردنشون هم تقصیر خودرو سازی ها است؟ شما عادت داری همه چیز رو با عینک محدود خودروساز ستیزی ببینی
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      عجب مرضی پیدا شده به هرچی می خوای انتقاد کنی یک عده هستن که بگن اینو نگو به جاش اینو بگو
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    18 24
    فرض کنیم برای انتقال ۴ میلیون تومن رفته بانک !! یعنی نه ایشان و نه همراهان ایشان هیچکدام کارکردن با atmرا بلد نبودند؟؟؟ این بده
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      17 7
      بر خلاف تصور شما ایشان هیچ همراهی نداشته و پیرمردی بوده که خودش کارهاش را انجام می داده. نکته دیگر این است که مدل زندگی ایشان خیلی مردم دارانه بوده و اینکه به این بهانه به کارمند بانک سر بزنه یا مثلا برای خرید، مدتی را در میوه فروشی و بقالی بشینه، طبیعی بوده. البته برای کسانی که روحانیت و نمایندگان رهبری و ائمه جمعه و ... را از طریق کانال های تلگرام و اینستاگرام ضد انقلاب می شناسند، پذیرفتن این واقعیات ساده، حتما سخت است.
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      18 6
      نه. مادر من هم هنوز کار با atm را بلد نیست. اساسا نسل قدیم هنوز با این چیزها مشکل دارند. ایشان هم تنها رفته بوده. مثل میلیاردهایی که قبله شما هستند یک تیم بادی گارد و همراه نداشته.
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      22 3
      همه که مثل حسن روحانی و خاتمی عزیزتان یک تیم بادی گارد و همراه ندارد. ایشان تنها رفته.
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      6 9
      وقتی اینترنت را آنقدر ضعیف کنن باید برای کارت به کارت به بانک و عابربانک بری
    • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 2
      عمو جان از پشت کوه امدی یا خواب اصحاب کهف بودی ؟؟!! در خانواده روحانیت بزرگوار اسلام حداقل نیمی از بستگان درجه یک تحصیلات عالی در رشته های فنی مهندسی یا پزشکی دارند از دانشگاه های معتبر و بدون سهمیه حتی برخی روحانیون خودشان تحصیلات مهندسی یا پزشکی دارند ( ارمان عزیز )
  • BE ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    16 8
    لعنت بر ضارب
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    8 2
    حق
  • US ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    17 5
    آخه نادانهای که کامنت گذاشتید‌.کسی یه میلیارد پول تو بانک داشته باشه،خود بانک بهش میگه تو نیا عزیزم،کاری داشتی تلفن بزن حله.دیدن طرف دیگه نیست که بیاد از خودش دفاع کنه،
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    10 4
    شبکه فاسد مزدور های فاسد فقط دروغ پراکنی میکنند
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    8 4
    بس که دروغ گفتن این رسانه ها
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    14 3
    هنوزم برای من روشن نیست چرا این مثلا رسانه های رذل رو نمی بندند؟!!! به راحتی دروغ میگویند و تخریب شخصیت میکنند اما کسی جلو آنها را نمی گیرد.
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    13 2
    🤔🎈چی بگیم؟ منافقین و صدام نگذاشتن یک قلم پروتئین ارزان به ملت برسه.
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    11 25
    چقد وقیح هستین همه چی را مسدود کردین اونوقت دنبال شبکه های ترور هستین
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      1 1
      فعلا تنها چیزی که مسدود شده قوه تعقل شماهاست که حسابی شستشوی مغزی شدین کاری هم به حقیقت ماجرا ندارید.
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      اااااااااخی نظریه های فوق علمی ات رو دیگه نمی تونی تو اینستا به اشتراک بذاری؟؟
  • زهره IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    17 9
    باید قاتل را در ملاعام تا درس عبرتی برای دیگران شود. و دیگر هیچ فردی از این غلط ها نکند.
    • زهره IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      چرا زنده سوزانده شود را حذف کردید؟
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      هر موقع قاتلان شهدای امنیت چون علیوردی عزیز را اعدام کردند قاتل روحانی شهید را هم اعدام میکنند واقعاً جای تأسف داره از این همه مسامحه
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      لابد از جونشون سیر شدن🎈ثروتها کجاست؟
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 1
      باید محمد خاتمی را اعدام کرد.
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    خب چرا آخوندهای آنوری نه؟ مگر کرباسچی، خویینی‌ها، نوری، رهامی، غفاری، بجنوردی، میبدی، ... اخوند نیستند‌؟ فکر کنم نوبتی هم باشه نوبت اخوندهای انگلیسیی است.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    همین الان آقای رییسی جلوی واگذاری مسکن به خانمهای مجرد بالای 35 سال روگرفته
  • ES ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    اخبار: مدل آمریکایی ایرانی اینستاگرام امروز بر اثر کثرت اعمال جراحی زیبایی ایست قلبی کرد و مرد! نمونه ایی از بیشمار زنانی که قربانی فرهنگ مبتذل و فاسد غربی شدن و باز هم خواهند شد، خودکشی ها و مرگ ها در ارتباط و هزاران بدبختی دیگر!
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    من که اینقدر احمق نیستم که حرف قاتل را باور کنم.اون گفته من به خاطر اینکه معاون بانک رد اذیت کنم خواستم برادرش رو بکشم.خب تو چرا خود معاون رو نکشتی؟
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    حاجی داستان چیه؟ یک بار میگن مشکل شخصی بوده. یکبار میگن اشتباهی بوده. یکبار میگن عمدی بوده. حالا هم میگن ترور شبکه ای هست. تکلیف چیه؟
  • :) IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    🦊سقفی برای اجاره ها درنظر بگیرید 🦊
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    از کجا میدونید کشته شده؟ چطور هیچ فیلمی نیست. لابد در رفته.
  • محسن IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    جناب ایمانی شما هم دارید افترا توهین می کنید مگر مقاله جای این کار هاست اگر قرار باشد همه توهین کنند که سنگ رو سنگ ،بند نمیشه شما مناظره جناب درخشان رو چند شب پیش دیدید مقاله شما هم شبیه اونه برادر
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    همشهری آنلاین هم شبیه همون تیتر خبر آنلاین زده این خبرگزاری ها نفاق ازشون میباره
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    از سال ۸۹ به این ور حتی تلویزیون خودمون هم شده توهین به افراد مدهبی
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    چرا معاونت مطبوعاتی وزارت ف ا ا فکری به حال سایتهای خبرآنلاین، فرارو، عصرایران، جماران، آفتاب نمی کند
  • DE ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    چندین شبکه تلویزیونی و اینترنتی وجود داره که دائم بر علیه شیعیان و تشیع تبلیغات میکنند و دروغ میگویند و هم در جامعه ایران تفرقه ایجاد میکنند و هم مردم رو تحریک میکنند . مثل شبکه کلمه . یه فکری به حال اینها باید کرد.
  • متین DE ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    تا چند ساعت قبل میگفتن هیچ حرکت تروریستی نبوده الان دارین یواش یواش به همه جا وصلش می کنین
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    حق نوشتی.
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    7 6
    حرف های صد من یه غاز
  • محمد IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    6 3
    کسی که دست به چنین جنایت بزند کافر است زیرا اگر خدا شناس بود دست به این کار نمیزد
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    6 2
    مثل اینکه نیاز به تظاهرات سراسری داریم تا مسئولان متوجه وظیفه خود نسبت به این اشخاص مشخص و سایت های وابسته که خط ضد انقلاب را دنبال میکنند شوند . تا چمقدار صبوری در برابر هتاکان که علیرغم روشنی باز ادامه میدهند .
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    5 0
    چراخاتمی ها و روحانی ها نباید محاکمه بشن
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    2 0
    حداقل امثال آقایان خاتمی و روحانی و امثالهم که نکته گوئی و پرانی دارند هر چه زودتر در محلی با صاحب نظران آگاه به مسائل رودرو می نشستند و بحث میکردند تا مطالب روشن شود اینگونه که تا کنون بوده احساس میشود کاملا حق دارند و از مشی خود دفاع میکنند
  • رضا IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    6 3
    مراجع عظام تقلید لطفا به داد اسلام برسید،صدا و سیما از رسانه های معاند خارجی که هدفی جز دور کردن فرزندان هیجانی ما از روحانیون مظلوم و طلبه ها و در کل اسلام شیعه ندارند،زمان ما تلویزیون احترام به پدر و مادر و معلم و احترام ویژه به مسجد و لباس مقدس روحانی و پیامبر (ص)و امامان را القا می کرد،اما حالا بچه‌های ما همه چیزهای بد مثل بی احترامی به روحانی و پدر و مادر و غیره را از شبکه‌های معاند جیم و گوشی و مابقی یاد می گیرند. علمای بزرگ شیعه به داد فرهنگ غیر اسلامی شده ایران برسید،فردا دیر است
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    2 6
    برادر عزیز یه داستان سرایی کرده بودی
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    4 6
    خون ایشون بر گردن این دولت و وزیر ارتباطات هست با اون فیلترینگگگگ مسخره
    • پرشیا IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      دوربین بانکها بطرف سالن مراجعین است:چرا فیلم سالن و ورودی را تحویل ندادن؟
  • علی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    با قاطعیت می‌گویم به عنوان بابلسری روایت نظام در مورد شهادت آیت الله سلیمانی حقیقت دارد
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    بررسی کنید بازداشت اعضای حسینیون صحت داره؟
  • علی US ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    خدا هست اسلام هست قرآن هست حضرت آقا هم هست همه اینها چراغ راه هستن اگر بی توجه باشیم به آنها فقر ریخته شدن خون بی گناه و... اتفاق می افتد
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    خیلی جالبه اگریک استاد دانشگاه بااین سن و سال در اون زمان بجای ایشون توسط نگهبان بانک تیرمیخورد ومیمرد میگفتن به قتل رسید اما وقتی یک روحانی تیر میخوره کشته میشه میشه شهید
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    اینهایی که دروغ می نویسند نباید دادگاهی بشن چرا دادستان ساکت است اگر برخورد نشود أن وقت مردم بارورشان میشود
  • زهره IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    هر فردی از این اتفاق خوشحال بشود.خدا همین اتفاق را برای خودش نازل کند.
  • پرشیا IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    نه من باور ندارم نگهبان جز برای دفاع رفته باشد، پروژه شنیعیست که نگهبانی را با فیلم و تهدید و تطمیع قاتل جلوه دهند. درحالیکه فیلم تار شده اما اینطور پیداست که گروهی یورش بردند و فرار کردند.
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    مرد خدائی شهادت مبارک
  • پرشیا IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 2
    حالا یه سناریوی خیلی خوب دارن برای ترور سایر مقامات:فیلمها را پاک کن، فقط یه فیلم محو شده بده بیرون،نگهبان را هم مجبور کن قتلها را بپذیرد.بلافاصله هم جار بزن یافتیم!اینطوری که امنیتی باقی نمی‌ماند.
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    2 0
    تا حسن روحانی زنده است فتنه هم زنده است
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      خدا از عمرش کم کنه 🤲
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    روحانیت محترم باید هر چه زودتر این قشر محترم را از ظن و گمان بد مردم رها سازد....روحانیت باید از سیاست کنار بروند و فقط به نقد حاکمیت بپردازند..
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    1 5
    روحانیت محترم باید هر چه زودتر این قشر محترم را از ظن و گمان بد مردم رها سازد....روحانیت باید از سیاست کنار بروند و فقط به نقد حاکمیت بپردازند..
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      1 0
      نابغه اگر از سیاست کنار برود چطور به سیاست نقد کند؟ ثانیا تجربه غیرروحانیون مثل بازرگان و بنی صدر و ... را هم هنوز فراموش نکردیم ثالثا مثل این می ماند که شما بگی همه اساتید دانشگاه استعفا کنند و بعد به نقد دانشگاه بپردازن؟!!!
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    روحانی و دوستان زبل اینقدر دروغ گفتند که خودشون هم باور کردند اینقدر دروغ میسازند که آدمها فراموش کنند که چه غلطی کردند توی ۸ سال خائن و منافق در کشور کم نداریم
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    خاک بر سرت که هر موضوع غیر مرتبط را به اصلاح طلبان ربط می دهید !!!! باعث همه نفرت پراکنی و دروغ پردازی شما ها ریاکاران و دروغ گویان هستید
  • غضنفر IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    متاسفانه رسانه های رسمی دروغ پرداز مثل خبر انلاین واعتماد وعصرایران و...بدترازاینستگرام محل لجن پراکنی شده اند وهیچ برخوردی با این دروغ پراکنی ها نمیشودقوه قضاءیه باید باورودقاطعانه ومجازات ولغو امتیاز این بنگاه های دروغ پراکن اقدام کند
  • DE ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    دقیقا مثل مهناز افشار که نامردانه اینجور نفرت پراکنی های کثیف رو علیه روحانیت پخش کرد و طلبه بی گناهی بابت اش شهید شد و کودکانش یتیم شدند و مهناز افشار افتراگردر رفت!
  • زهره IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    به درک.به جهنم.که پیام من را ننوشتید.
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    2 0
    حساب میلیاردی داشته؟!!!!! اگه اینطوری بود که اصلا توی بانک اجازه نمیدادن تو نوبت وایسه. به قول مولا در نادانی انسان همین بس که هرانچه را بشنود نقل کند
  • IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 0
    لعنت به اهالی مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس