رضایی کاندیدای ورود به تالار مشاهیر بین‌المللی والیبال شد

نام سرمربی تیم والیبال نشسته ایران در میان کاندیداهای ورود به تالار مشاهیر قرار گرفت.

به گزارش مشرق و بنا به اعلام وب‌سایت سازمان جهانی پارا والیبال، نام هادی رضایی، سرمربی تیم ملی پرافتخار کشورمان در میان اسامی ۱۶ کاندیدای ورود به تالار مشاهیر بین‌المللی والیبال در سال ۲۰۲۳ قرار گرفت. ۱۶ کاندیدا از ۵ بخش بازیکنان زن و مرد والیبال داخل سالن، بازیکنان والیبال ساحلی، مربیان، مدیران موثر و بخش والیبال نشسته انتخاب و اسامی آنها جهت رای گیری اعلام شده است.

در بخش پاراوالیبال، هادی رضایی از ایران و کاری میلر اورتز از آمریکا به عنوان نامزدهای ورود به تالار مشاهیر بین‌المللی معرفی شدند.

وب سایت سازمان جهانی پاراوالیبال در معرفی سوابق و افتخارات هادی رضایی به این نکته اشاره کرده است که وی از سال ۱۹۸۸ تا ۲۰۲۰ در هر دوره از بازی‌های پارالمپیک موفق به کسب یک مدال چه در کسوت ورزشکار و چه در کسوت مربی شده است و در این خصوص به کسب ۳ نشان طلا از بازی‌های پارالمپیک ۱۹۸۸ سئول، ۱۹۹۲ بارسلون و ۱۹۹۶ آتلانتا، در کسوت ورزشکار اشاره شده است.

رضایی از سال ۲۰۰۰ به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت حرفه‌ای خود در پاراوالیبال را دنبال می‌کند و به عنوان سرمربی تیم ملی نیز موفق به کسب ۴ نشان مدال از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۰۰ سیدنی، ۲۰۰۸ پکن، ۲۰۱۶ ریو، ۲۰۲۰ توکیو و نیز ۲ نشان نقره از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۱۲ لندن شده است.

تالار مشاهیر بین‌المللی والیبال، یک سازمان خصوصی مستقل است که به افتخارات مختلف رشته والیبال در سطوح مختلف از آماتوری تا حرفه‌ای در شاخه‌های مختلف می‌پردازد و به منظور احیای تاریخ والیبال در جهان هر ساله تعدادی از برترین‌های این رشته را در شاخه‌های مختلف معرفی می‌کند.

تاکنون در موزه تالار مشاهیر ۱۵۰ چهره شاخص از ۲۵ کشور معرفی شده‌اند و هر ساله هزاران نفر از این موزه دیدن می‌کنند و شهرت آن به دلیل برگزاری مراسم گرامیداشت سالانه برای افراد خاص و تاثیرگذار در این رشته است.

مقر این موزه در ایالت ماساچوست آمریکا، زادگاه رشته والیبال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس